مستندات تهیه شده از ایثارگران و خانواده شهدای دانشگاه سمنان کتاب می گردد

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در سمنان، معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه سمنان در جلسه هماهنگی مستندسازی از رشادت های ایثارگران و خانواده شهدای دانشگاه سمنان که با حضور ایثارگران و خانواده شهدای این دانشگاه در تالار دانش دانشگاه سمنان برگزار گردید، با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم، گفت: برنامه های متعددی از سوی دانشگاه سمنان به عنوان کارگروه جوانان، دانشگاهیان، طلاب و تشکل های استان برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

مستندات تهیه شده از ایثارگران و خانواده شهدای دانشگاه سمنان کتاب می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

بهروز گل محمدی با بیان اینکه تهیه مستند از رشادت های شهدا و ایثارگران دانشگاه سمنان یکی از برنامه های شاخص این دانشگاه به این مناسبت است، خواهان همکاری ایثارگران و خانواده شهدای دانشگاه سمنان با اعضای کمیته مستند سازی در این خصوص با ارائه خاطرات، عکس ها و لوازم مربوط به آن دوران شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مستندات تهیه شده ساماندهی و در قالب کتابی منتشر خواهد شد.

فرزین یغمایی معاون اداری اقتصادی دانشگاه سمنان هم با اشاره به رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: در زمینه مستندسازی کارهای ارزشمندی در حوزه دفاع مقدس صورت گرفته است اما جای مستندی از رشادت ها و قهرمان پروری های ایثارگران دانشگاه سمنان در این دوران خالی است که می تواند خروجی این مستندات در قالب فیلم، کتاب و ... کاربردی گردد.

داوود فیض مسئول کمیته مستندسازی شهدا و ایثارگران دانشگاه سمنان هم در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه سمنان دارای 86 ایثارگر است، اضافه کرد: از این تعداد 59 ایثارگر مشغول به کار هستند، 17 نفر بازنشسته شدند، 10نفر (شامل 7 دانشجو، دو کارمند و یک شهید گمنام) به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

داوود فیض خواهان همکاری خانواده شهدا و ایثارگران دانشگاه با کمیته مستندسازی شد و گفت: انجام این کار گامی در جهت انتقال پیغام جبهه، جنگ و دفاع مقدس به نسل فعلی و نسل آینده خواهد شد.

علی خیرالدین از روسای قبلی دانشگاه سمنان و از ایثارگران هم در این جلسه اضافه کرد: باید در چگونگی انتقال و روایت خاطرات و مستندات نوآوری به خرج داد و مطابق با سلیقه نسل جوان کار گردد تا اثرگذاری لازم را داشته باشد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1078

به "مستندات تهیه شده از ایثارگران و خانواده شهدای دانشگاه سمنان کتاب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستندات تهیه شده از ایثارگران و خانواده شهدای دانشگاه سمنان کتاب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید