مراکز نوآوری جهاددانشگاهی بهترین نهادهای توسعه گری و اشتغالزایی مولد هستند

به گزارش مجله تور یک روزه، خبرنگاران/کردستان معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت:مراکز نوآوری جهاددانشگاهی بهترین نهادهای توسعه گری و ظرفیت هایی برای توسعه اشتغال مولد و پایدار هستند.

مراکز نوآوری جهاددانشگاهی بهترین نهادهای توسعه گری و اشتغالزایی مولد هستند

محمد کبیری، امروز پنجشنبه (12 دی ماه) در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و توسعه تعاون در دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی اظهار کرد: حوزه تعاون نیازمند توجه ویژه است و در این راستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جوانان خلاق و استارت آپ هایی را که در زمینه تعاونی های دانش بنیان و نوع بنیان فعالیت می نمایند مورد حمایت قرار می دهد.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به اینکه در کوشش هستیم از ظرفیت تعاونی ها ازجمله حمایت های بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون استفاده کنیم، بیان نمود: در این راستا به وسیله صندوق ضمانت سرمایه گذاری تا سقف یک میلیارد تومان برای کسب و کارهای نوآور، ضمانت نامه در اختیار تعاونی ها قرار می گیرد.

کبیری گفت: وزارتخانه برای ایجاد و توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری در بخش های مختلف کشور به ویژه در بخش تعاون با همکاری مشترک بین اداره تعاون و جهاددانشگاهی شروع به کار نموده است.

وی اعلام کرد: مرکز نوآوری جهاددانشگاهی می تواند یاری نماینده در حوزه اشتغال پایدار مبتنی بر فعالیت های نوآورانه و خلاقانه باشد که در این راستا دولت نیز منابع خوبی را در قالب های مختلف در اختیار سرمایه گذاران این بخش قرار می دهد.

به گفته معاون تعاون وزیر کار، بانک توسعه تعاون نیز به عنوان بانک تخصصی در حمایت از تعاونگران با تسهیلات مناسب در خدمت تعاونی ها خواهد بود.

گفتنی است، در ادامه این مراسم تفاهم نامه ای در راستای یاری به تحقق اهداف جهاددانشگاهی و اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استانکردستان، به منظور بهره مندی از توانمندی نهادهای علمی و پژوهشی و ایجاد شرایط لازم برای توسعه اشتغال مولد و پایدار در بخش تعاون برای اقشار جامعه و به ویژه دانش آموختگان، منعقد شد.

همچنین گفتنی است که، باشگاه تعاون و کارآفرینی، محلی برای تجلی روحیه تعاون و یادگیری در بین مدیران تعاونی ها، فارغ التحصیلان دانشگاهی و دانشجویان جهت توسعه بخش تعاون و انجام فعالیت های گروهی در قالب تعاونی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 701

به "مراکز نوآوری جهاددانشگاهی بهترین نهادهای توسعه گری و اشتغالزایی مولد هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز نوآوری جهاددانشگاهی بهترین نهادهای توسعه گری و اشتغالزایی مولد هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید