مجسمه ها پیغام آور صلح و دوستی شدند، حضور 35 هنرمند ایرانی و خارجی

به گزارش مجله تور یک روزه، قدرت الله عاقلی، مجسمه ساز و دبیر بخش مجسمه ششمین جشنواره بین المللی هنر برای صلح درباره انتخاب آثار این بخش به خبرنگاران گفت: آثار بخش مجسمه ششمین جشنواره بین المللی هنر برای صلح بدون اعلام فراخوان و توسط من برای نمایش انتخاب شدند. از هنرمندانی که با کارهای آن ها آشنا هستم و آثار آن ها را در نمایشگاه های مختلف کیوریت می کنم برای حضور در این جشنواره دعوت و درخواست کردم با موضوع صلح کار ارایه نمایند.

مجسمه ها پیغام آور صلح و دوستی شدند، حضور 35 هنرمند ایرانی و خارجی

وی بیان نمود: آثار هنرمندان ایرانی حاضر در نمایشگاه 30 اثر از 30 هنرمند است و علاوه بر این، 5 مجسمه نیز از طریق فراخوان بخش بین الملل در نمایشگاه حضور دارد.

عاقلی گفت: بیشتر آثار راه یافته به نمایشگاه با محوریت انسان و صلح، نمایش دهنده و پیغام آور صلح و دوستی هستند و سعی کردم در انتخابم این آثار با موضوع صلح قرابت داشته باشند.

ششمین جشنواره بین المللی هنر برای صلح روز 23 شهریورماه در پردیس سینمایی ملت شروع به کار کرد و تا 5 مهرماه ادامه خواهد داشت. در این جشنواره بیش از 250 اثر در رشته های نقاشی، عکس، مجسمه، چیدمان، گرافیک، ویدئو آرت، سینما و تئاتر با موضوعات مربوط به صلح و محیط زیست شامل 64 عکس، 35 مجسمه، 76 نقاشی، 10 چیدمان، 7 ویدیوآرت، 41 فیلم و 17 تئاتر و پرفورمنس به نمایش گذاشته گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 50

به "مجسمه ها پیغام آور صلح و دوستی شدند، حضور 35 هنرمند ایرانی و خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجسمه ها پیغام آور صلح و دوستی شدند، حضور 35 هنرمند ایرانی و خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید