لیگ اروپا، منچستریونایتد با غلبه بر میلان جشن صعود گرفت، حذف تیم 9 نفره جرارد

به گزارش مجله تور یک روزه، شاگردان اولگنار سولسشایر در میلان از سد شاگردان استفانو پیولی گذشتند و به جمع هشت تیم پایانی لیگ اروپا صعود کردند.

لیگ اروپا، منچستریونایتد با غلبه بر میلان جشن صعود گرفت، حذف تیم 9 نفره جرارد

با ما سفر کنید و با تور بهار اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های میلان و منچستریونایتد پنجشنبه شب در مهمترین ملاقات دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، در استادیوم سن سیرو به مصاف هم رفتند که منچستریونایتد با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

پل پوگبا در دقیقه 48 و دو دقیقه پس از ورودش به زمین، تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند تا شیاطین سرخ با رجحان 2 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی دور یک چهارم نهایی شوند و میلان از دور رقابت ها کنار برود.

شاگردان استیون جرارد در تیم گلاسکو رنجرز هم در خانه خود با نتیجه 2 بر صفر مغلوب اسلاویا پراگ شدند و با شکست 3 بر یک در مجموع دو مسابقه، از صعود به مرحله بعدی بازماندند. رنجرز در این مسابقه با اخراج کمار روفه در دقیقه 61 و لئون بالوگون در دقیقه 73، 9 نفره شد.

ویارئال نیز با نتیجه 2 بر صفر بر دینامو کیف غلبه کرد تا نماینده اسپانیا با رجحان 4 بر صفر در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی یک چهارم نهایی گردد. جرارد مورنو در دقایق 13 و 36، دروازه دینامو کیف را گگردد.

پنجشنبه شب همچنین آژاکس با نتیجه 2 بر صفر در سوئیس مقابل یانگ بویز به رجحان رسید و با پیروزی 5 بر صفر در مجموع ملاقاتهای رفت و برگشت، به جمع هشت تیم پایانی لیگ اروپا رسید.

به این ترتیب آرسنال، رُم، دینامو زاگرب، گرانادا، منچستریونایتد، اسلاویا پراگ، ویارئال و آژاکس هشت تیم پایانی مسابقات لیگ اروپا را تشکیل می دهند. قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها امروز (آدینه) برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1511

به "لیگ اروپا، منچستریونایتد با غلبه بر میلان جشن صعود گرفت، حذف تیم 9 نفره جرارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ اروپا، منچستریونایتد با غلبه بر میلان جشن صعود گرفت، حذف تیم 9 نفره جرارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید