لوازم هوشمند و دکوری های زیبا که وجودشان در خانه لازم است

به گزارش مجله تور یک روزه، چیزهای کمی وجود دارد که ما را به اندازه رفتن به خانه ای جدید هیجان زده کند. هر فضای خالی موجود در خانه پتانسیل بالایی برای ایجاد هیجان و شروعی تازه در تزیین دکوراسیون با استفاده از دکوری های زیبا و لوازمی که به لطف پیشرفت تکنولوژی وارد زندگی مردم شده اند دارد. لوازمی که در این پست مشاهده خواهید کرد علاوه بر جدید بودن، زندگی را برای شما لذت بخش تر و آسوده تر می نمایند. این لوازم و دکوری ها می تواند برای همگان مفید واقع گردد و مخصوص گروه خاصی طراحی نشده اند، از افرادی که تازه خانه دار شده اند گرفته تا دانشجویانی که در خانه های دانشجویی دور از خانواده خود زندگی می نمایند همگی می توانند در این پست لوازم و دکوری های زیبایی پیدا نمایند که بسیاری از نیازها آنها را رفع و از دردسرهای آنها می کاهد.

لوازم هوشمند و دکوری های زیبا که وجودشان در خانه لازم است

برای مثال در شکل زیر ربات نظافت چی را مشاهده می کنید که فایده های زیادی از جمله صرفه جویی در وقت را با خود بهمراه می آورد. نام این ربات رومبا 980 بوده و قیمتی حدود 3.5 میلیون تومان دارد که طبیعتا بسیار گران حساب می گردد اما با داشتن این ربات دیگر احتیاجی ندارید مبلمان سنگین خود در خانه را جابجا کنید کافی است آنرا روشن کنید و کار جارو کشیدن خانه را به او بسپارید. (مدل تابلوی دکوری عظیم مناسب اتاق نشیمن و هال پذیرایی)

در شکل زیر قفل هوشمندی را مشاهده می کنید که بدون احتیاج به کلید باز و بسته می گردد. این قفل هوشمند از طریق برنامه و بلوتوث تلفن های همراه اندرویدی و اپل آیفون باز و و بسته می گردد. روی این قفل نشان گرهایی وجود دارد که میزان باتری، رمز پشتیبان و دسترسی اشتراکی برای تمام اعضای خانواده را معین می نماید. قیمت این وسیله حدود 700 هزار تومان است.

اما وسیله ای که شاید برای تمام خانه های ایرانی لازم باشد بخصوص در فصل زمستان این حس گر دود و کربن مونوکسید است. این وسیله هوشمند از آلارمی ویژه ای بهره می برد که به محض شناسایی دی اکسید کربن، مونوکسید کربن و هر گونه دودی سریعا سیگنالی را به دستگاه های وای فای می رساند تا افراد در هر جا و هر شرایطی که هستند از خطر آگاه شوند. قیمت این حس گر حدود 400 هزار تومان است.

در ادامه دکوری های زیبا و لوازم جالب و متنوع دیگر را مشاهده خواهید کرد:

منبع: اتاق
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1212

به "لوازم هوشمند و دکوری های زیبا که وجودشان در خانه لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوازم هوشمند و دکوری های زیبا که وجودشان در خانه لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید