فراخوان ملی برای طراحی نشان تبریز 2018 برگزار می گردد

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگاران، انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری دنیا اسلام در 2018 موجب شده تا مسئولان دست اندرکار و مرتبط با این حوزه از هم اکنون اقدامات لازم را در مورد آماده سازی این شهر برای میزبانی شایسته از گردشگران داخلی و خارجی و ایجاد زیرساخت های لازم برای دستیابی به اهداف مورد نظر انجام دهند و برگزاری سومین نشست شورای سیاست گذاری گردشگری تبریز 2018 نیز با همین رویکرد صورت گرفت.

فراخوان ملی برای طراحی نشان تبریز 2018 برگزار می گردد

برگزاری فراخوان ملی برای طراحی نشان تبریز 2018

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی پیش از ظهر سه شنبه در این نشست با اشاره به برگزاری فراخوان ملی برای طراحی نشان تبریز 2018 گفت: این فراخوان آماده است و بزودی برای جمع آوری بهترین طرح ها برای معرفی تبریز 2018 منتشر می گردد.

فرزین حق پرست ادامه داد: دبیرخانه شورا با طراحی سایت ویژه تبریز 2018، تعیین چارت شورای سیاست گذاری، شرکت در نمایشگاه گردشگری قشم، اتخاذ تدابیر لازم برای شرکت در چندین نمایشگاه بین المللی در داخل و خارج ایران درصدد معرفی جاذبه های تبریز به بهترین شیوه ممکن است.

وی مهمترین بخش در توسعه گردشگری را تبلیغات بیان کرد و اضافه کرد: در این حوزه باید نقش و حضور بخش خصوصی جدی تری گردد و لازم است در نگاه­ به توسعه گردشگری و تبریز 2018، علاوه بر روینمودهای کالبدی و شهرسازی ابعاد سیاسی، اجتماعی و بازرگانی را هم مورد توجه قرار دهیم.

دبیر شورای سیاست گذاری گردشگری تبریز 2018 با تاکید بر برندسازی مناسب با تلفیق نمادهای تاریخی و شهری در حوزه گردشگری توضیح داد: با توجه به اهمیت تاریخی منطقه شمال غرب کشور و پتانسیل های گردشگری آن، آماده سازی مسیرهای گردشگری منطقه با موضوع تبریز 2018 با همکاری استان های همجوار لازم است و خوشبختانه مسیرهای گردشگری بین استانی در این خصوص طراحی و آماده سازی شده است.

مجموعه استان از فرصت انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری استفاده کند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این نشست انتخاب تبریز را فرصت ارزشمندی دانست که مجموعه استان باید برای نهایت بهره مندی را از آن کوشش نمایند و تاکید نمود: این اتفاق یک رخداد ملی و فرابخشی است و باید از نگاه های بخشی در این ارتباط به جد پرهیز گردد.

سعید شبستری خیابانی همچنین یادآور شد: سیاست و رویکرد دولت تدبیر و امید نهایت استفاده از توان و ظرفیت بخش غیردولتی است و معتقدیم دولت باید سیاست های خود را ابلاغ نموده و بخش خصوصی این سیاست گذاری ها را عملی کند.

محمد صادق پورمهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه خواهان برنامه ریزی عملیاتی شد و گفت: باید با علم به نقشه راه تعیین برای سال 2018 حرکت گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 802

به "فراخوان ملی برای طراحی نشان تبریز 2018 برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان ملی برای طراحی نشان تبریز 2018 برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید