رکورد جدید رونالدو با گلزنی مقابل سوئد

به گزارش مجله تور یک روزه، کاپیتان تیم ملی پرتغال با گلی که در دومین بازی این تیم در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا به ثمر رساند به یک رکورد انفرادی ارزشمند دست پیدا کرد.

رکورد جدید رونالدو با گلزنی مقابل سوئد

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن هر دو گل پیروزی 2 بر صفر تیم ملی پرتغال در خانه سوئد از هفته دوم مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا در فصل 21-2020، به اولین بازیکنِ مرد تاریخ فوتبال اروپا تبدیل شد که در بازی های ملی گل هایش سه رقمی می گردد.

او که پیش از این هم رکورددار بیشترین گل زده ملی در قاره سبز بود، با گلی که در دقیقه نخست وقت های تلف شده نیمه اول بازی خارج از خانه مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها به ثمر رساند، خودش را 100 گله کرد.

رونالدوی 35 ساله که یکصدوشصت وپنجمین بازی ملی اش را انجام می داد، این گل را با یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند. او در دقیقه 72 بازی مقابل سوئد خودش و تیمش را دو گله کرد تا شمار گل های ملی اش به 101 مورد افزایش پیدا کند.

ستاره یوونتوس علاوه بر 101گلی که برای تیم ملی کشورش زده، 40 پاس گل هم داده است. از 101گل مهاجم یوونتوس برای پرتغالی ها، او 55گل را با پای راست، 24 گل را با ضربه سر و 22 گل را با پای چپ زده شده است. گل او به سوئد هم دهمین گلش با ضربه ایستگاهی برای تیم ملی پرتغال بود.

رونالدو حالا هشت گل دیگر می خواهد تا به علی دایی مهاجم سابق تیم ملی ایران به عنوان رکورددار گلزنی در تاریخ بازی های ملی فوتبال برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1166

به "رکورد جدید رونالدو با گلزنی مقابل سوئد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد جدید رونالدو با گلزنی مقابل سوئد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید