رونمایی از خودروی لوکس جگوار F-Pace SVR جدید

به گزارش مجله تور یک روزه، پس از معرفی فیس لیفت جگوار F-Pace، نسخهٔ بروز شدهٔ پرچم دار این خانواده یعنی SVR هم معرفی شده است. مثل نسخهٔ قبلی، F-Pace SVR مدل 2021 هم از همان موتور 5 لیتری V8 سوپرشارژ با 550 اسب بخار قدرت استفاده می نماید اما گشتاور این موتور با 20 نیوتن متر گشتاور به و 700 نیوتن متر رسیده است.

رونمایی از خودروی لوکس جگوار F-Pace SVR جدید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پدال، این موتور ارتقاءیافته به یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک ZF و سامانه چهارچرخ محرک متصل شده و SVR را ظرف تنها 3.8 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت می رساند که سه دهم ثانیه سریع تر از قبل است. حداکثر سرعت این کراس اوور اسپرت هم به 285 کیلومتر بر ساعت می رسد.

اما علاوه بر ارتقاء پیشرانه، مهندسان جگوار برای ارائهٔ پاسخ واضح تر پدال گاز، تنظیم سفت تر تعلیق، بهینه سازی وزن فرمان و بهبود صدای اگزوز، حالت دینامیک F-Pace را از نو کالیبره نموده اند. SVR مدل 2021 همچنین به ویژگی جدیدی بنام دینامیک لانچ هم مجهز شده که در هنگام تعویض دنده ها، قدرت را در چرخ ها حفظ می نماید. علاوه بر این، یاری فنرهای تطبیقی خودرو هم بروز شده اند تا در سرعت های پایین سواری نرم تری را ارائه نمایند. در همین حال، ترمزهای بزرگ خودرو با استفاده از بوستر یکپارچهٔ جدید ارتقاء پیدا نموده اند و بهبود خنک نمایندگی هم عملکرد این ترمزها را بهبود می بخشد.

مثل دیگر مدل های F-Pace فیس لیفت، SVR جدید هم از تغییرات ظاهری در جلو و عقب برخوردار شده که نیروی رو به بالا را 35 درصد کاهش داده و ضریب درگ را از 0.37 به 0.36 رسانده اند. ازجملهٔ مهم ترین به روزرسانی ظاهری این ماشین می توان به چراغ های جلوی تمام LED با دی لایت های J دوتایی، برآمدگی عریض تر روی کاپوت و چراغ های عقب باریک جدید اشاره نمود.

در کابین خودرو نیز دقیقاً همان تغییرات بزرگی انجام شده که قبلاً در F-Pace معمولی دیده بودیم؛ بنابراین حالا در اینجا شاهد صفحه آمپر دیجیتالی 12.3 اینچی و نمایشگر 11.4 اینچی منحنی جدید سیستم اطلاعاتی-سرگرمی هستیم که جدیدترین نسخه از سیستم Pivi Pro جگوار را ارائه می نماید. این سیستم از منوهای ساده و قابلیت به روزرسانی از راه دور برخوردار است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1307

به "رونمایی از خودروی لوکس جگوار F-Pace SVR جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از خودروی لوکس جگوار F-Pace SVR جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید