رونمایی از ایرباد های تازه Jabra

به گزارش مجله تور یک روزه، تولید کننده لوازم صوتی Jabra هدفون های بی سیم جدیدی برای ارائه به بازار هند معرفی کرده است. این هدفون ها، از هدفون های سری Jabra Elite می باشند و Elite 2، Elite 3، Elite 7 Active و Elite 7 Pro نام دارند. این هدفون ها دارای فناوری صدای MultiSensor Jabra و قابلیت حذف نویز (ANC) و عمر باتری مناسب می باشند.

رونمایی از ایرباد های تازه Jabra

به گزارش خبرنگاران، ارزان ترین مدل در میان این هدفون ها، ایرباد Elite 2 می باشد. این ایرباد دارای درایو های 6 میلی متری می باشد و از دو میکروفون برای تماس استفاده می کند. همچنین از فناوری aptX کوالکام و دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می کند و باتری آن با یک بار شارژ کامل می تواند 7 ساعت دوام بیاورد. در صورت نصب کیس شارژ، باتری تا 21 ساعت دوام خواهد داشت.

ایرباد Elite 3 برای ایجاد خروجی صدای استاندارد، از درایور های 6 میلی متری استفاده می کند. Elite 3 دارای پشتیبانی صوتی aptX کوالکام و همچنین سیستم 4 میکروفونی می باشد. عمر باتری آن 7 ساعت است که با نصب کیس شارژ تا حدود 28 ساعت افزایش می یابد.

Jabra Elite 7 Active دارای فناوری ShakeGrip Jabra، چهار میکروفون برای تجربه تماس بهتر و ANC قابل تنظیم است. دو میکروفون اضافی نیز در این ایرباد تعبیه شده است.

Jabra Elite 7 Pro یک هدفون بی سیم کوچک است که از فناوری صدای Jabras in-house MultiSensor استفاده می کند. مقدار Jabra Elite Pro 7 حدود 16 درصد کوچکتر از هدفون Elite 75 است. ویژگی ANC قابل تنظیم در دستگاه به این معنی است که کاربران می توانند صدای ایرباد را مطابق با نیاز و محیط خود شخصی سازی کنند. شخصی سازی صدا با فناوری Jabra MySound انجام می شود. باتری با وجود کیس شارژ می تواند تا 30 ساعت کار کند. در صورت متصل نبود کیس شارژ و فعال بودن ANC، عمر باتری حدود 8 ساعت خواهد بود.

Elite 2 با قیمت 82 دلار، Elite 3 با قیمت 95 دلار، Elite 7 Active با قیمت 217 دلار و Elite 7 Pro با قیمت 258 به فروش خواهد رسید. ایرباد های Elite 2 و Elite 3 از اول اکتبر در دسترس خواهند بود، در حالی که Elite 7 Pro و Elite 7 Active تا پایان اکتبر 2021 به بازار ارائه می شوند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1959

به "رونمایی از ایرباد های تازه Jabra" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از ایرباد های تازه Jabra"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید