روستای سراب قامیش الگوی اشتغال و فراوری

به گزارش مجله تور یک روزه، استاندار کردستان گفت: مردم این روستا، توانمند و تعاونگر هستند که می توانند به الگوی اشتغال و فراوری در استان تبدیل شوند.

روستای سراب قامیش الگوی اشتغال و فراوری

اسماعیل زارعی کوشا پس از بازدید از روستای سراب قامیش و حضور در میان اقشار مختلف مردم گفت: مردم این منطقه همیشه به کار و همت معروف بوده اند که گواه آن تعاونی های پیروز و فعال است.

او با اشاره به هماهنگی و برادری میان ساکنان سراب قامیش اضافه نمود: ظرفیت بزرگ کارآفرینی و اشتعالزایی این روستا باید تقویت و مورد حمایت قرار گیرد.

استاندار کردستان یادآور شد: جوانان این منطقه در صورتی که تمایل به تشکیل تعاونی هایی برای ایجاد اشتعال و فراوری داشته باشند به صورت کامل مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

زارعی کوشا با بیان اینکه روستای سراب قامیش و مردم تلاشگر آن می توانند الگو های پیروزی برای معرفی به سراسر کشور باشند، مطرح کرد: روستای سراب قامیش و منطقه ها مجاور آن در گردشگری و کشاورزی قابلیت توسعه دارد و توجه مدیران به این منطقه باید ویژه باشد.

استاندار کردستان به مطالبات و مسائل مردم در بخش های مختلف نیز اشاره و گفت: یکی از اصلی ترین درخواست های به حق مردم ساماندهی ورودی روستاست که گاهی منجر به وقوع تصادفات ناگوار شده است.

او خطاب به مدیر کل راه و شهرسازی تاکید نمود با هماهنگی با شرکت زیرساخت، ساماندهی ورودی روستای سراب قامیش را در دستور کار قرار داده و تا چند ماه آینده، آن را به نتیجه برساند.

خبرنگاران کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2097

به "روستای سراب قامیش الگوی اشتغال و فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستای سراب قامیش الگوی اشتغال و فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید