در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ ادامه تصویربرداری نفوذ در شمال تهران، بازیگران روس با پروژه همکاری می نمایند

به گزارش مجله تور یک روزه، محسن علی اکبری تهیه کننده سریال نفوذ با اشاره به ادامه تصویربرداری این مجموعه در شمال تهران، از اضافه شدن بازیگران خارجی به سریال نفوذ اطلاع داد.

در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ ادامه تصویربرداری نفوذ در شمال تهران، بازیگران روس با پروژه همکاری می نمایند

محسن علی اکبری تهیه کننده مجموعه تلویزیونی نفوذ در مصاحبه با خبرنگار درباره روند و پیشرفت تصویربرداری این سریال گفت:تصویربرداری مجموعه نفوذ همچنان در شمال ایران ادامه دارد و الحمدالله همه امور طبق برنامه ریزی های صورت گرفته پیش می رود تا انشاءالله بتوانیم بهمن ماه شاهد پخش این سریال از شبکه یک سیما باشیم. البته کار در شمال سختی و مسائل خودش را دارد چراکه ما در شمال کشور با بارندگی بی وقفه روبرو هستیم و این باعث می گردد ضبط پلان ها به تعویق بیفتند.

تهیه کننده مجموعه های تلویزیونی درباره اضافه شدن بازیگران جدید به نفوذ بیان نمود: از هفته آینده شاهد اضافه شدن بازیگران خارجی از روسیه هستیم. بخش هایی از سریال در سفارت آمریکا می گذرد که احتیاج به بازیگران خارجی داریم، به همین منظور از بازیگران روسیه که به زبان انگلیسی تسلط دارند، استفاده کردیم.

علی اکبری در خاتمه درخصوص زمان پخش این سریال یادآور شد: صحبت های صورت گرفته بر این است که سریال نفوذ در ایام دهه فجر هرشب پخش گردد اما نظر کارگردان و سنگین بودن این پروژه، بر این است که نفوذ به صورت دو شب در هفته شب های پنجشنبه و جمعه روی آنتن برود ولی باز باید تصمیم مدیران را درنظر گرفت.

لازم به ذکر است؛ سریال تلویزیونی نفوذ به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه کنندگی محسن علی اکبری در ایام دهه فجر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 92

به "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ ادامه تصویربرداری نفوذ در شمال تهران، بازیگران روس با پروژه همکاری می نمایند" امتیاز دهید

909 کاربر به "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ ادامه تصویربرداری نفوذ در شمال تهران، بازیگران روس با پروژه همکاری می نمایند" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ ادامه تصویربرداری نفوذ در شمال تهران، بازیگران روس با پروژه همکاری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید