طراحی سقف شیروانی ویلا: درخواست تخلیه ویلای 1800 متری رحمانی فضلی در نیاوران

به گزارش مجله تور یک روزه، معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی ریاست جمهوری در نامه ای به وزیر کشور، پیگیر تخلیه ویلای 1803 متری با اعیان 684 متر در منطقه نیاوران تهران شد که در اختیار رحمانی فضلی وزیر کشور دولت سابق قرار گرفته بود.

طراحی سقف شیروانی ویلا: درخواست تخلیه ویلای 1800 متری رحمانی فضلی در نیاوران

جهت دریافت خدمات طراحی سقف شیروانی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش ایرنا، موضوع خانه و ویلا های سازمانی در اختیار مدیران ارشد دولت گذشته، از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم در دستور کار معاونت حقوقی ریاست جمهوری قرار گرفته است.

یک باب ویلا با وسعت هزار و 803 متر و اعیان 684 متر در منطقه نیاوران تهران در اختیار عبدالرضا رحمانی فضلی قرار داشته است.

عزیزالله فضلی معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی ریاست جمهوری در نامه ای به احمد وحیدی وزیر کشور، ضمن درخواست برای پیگیری تخلیه ملک مذکور، به بعضی جزئیات این واگذاری اشاره نموده است.

در بخشی از این نامه آمده که رحمانی فضلی نه تنها هیچ گونه اجاره ای برای سکونت در ملک مذکور پرداخت ننموده، بلکه هزینه های سنگین نگهداری این ملک نیز از بیت المال پرداخت شده است.

در این نامه تأکید شده ضمن آنالیز چگونگی واگذاری این ملک به وزیر کشور سابق، اقدامات قانونی برای برطرف تصرف از ملک مذکور که مصداق تبعیض ناروا است، انجام گردد.

آنالیز املاک در اختیار بعضی مسئولان سابق و اسبق، اقدامی مهم در زمینه از بین بردن رانت های ایجاد شده است که با جدیت در دولت سیزدهم پیگیری می گردد.

واکنش روح الله آدینه ای به نامه مربوط خانه رحمانی فضلی

بلافاصله پس از انتشار این نامه در رسانه ها روح الله آدینه ای نوشت: به کجا چنین شتابان! ماجرای محل سکونت ⁧ رحمانی ⁩فضلی در مدت ⁧ وزارت ⁩کشور کاملا قانونی و به لحاظ الزامات امنیتی و حفاظتی بوده همچنانکه وزرای سابق کشور هم از منزل سازمانی استفاده می کردند. شبهه افکنی درباره یک اقدام قانونی و معمول در شرایط فعلی به چه معناست؟ استفاده ازمنازل سازمانی برای مقامات، وزرا و مدیران که فاقد منزل مسکونی مناسب هستندرویه ای معمول بوده و است، اما نوشتن این نامه با وجود تخلیه منزل سازمانی درموعد مقرر به وسیله وزیر سابق وانتشار نامه، بدون آنکه ذینفع از وجود نامه آگاه باشد ضمن گلایمندی، رویه حضیض بگم بگم های توخالیست.

منبع: فرارو
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1982

به "طراحی سقف شیروانی ویلا: درخواست تخلیه ویلای 1800 متری رحمانی فضلی در نیاوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سقف شیروانی ویلا: درخواست تخلیه ویلای 1800 متری رحمانی فضلی در نیاوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید