دبی میزبان نهمین گردهمایی طراحان برتر مراسم عروسی می گردد

به گزارش مجله تور یک روزه، دبی به عنوان میزبان گردهمایی دنیای طراحان مراسم عروسی در سال 2019 اعلام شده است. در این گردهمایی بیش از 500 طراح حرفه ای از 70 کشور دنیا، در ریزورت آتلانتیس پالم جمع خواهند شد.

دبی میزبان نهمین گردهمایی طراحان برتر مراسم عروسی می گردد

دبی به دلایل زیادی معروفیت دارد. از پروژه های ساختمانی بلندپروازانه مانند بلندترین برج جهان، برج خلیفه و جزیره مصنوعی نخل جمیرا گرفته تا رفاه بی میزان ای که در این شهر متمرکز شده است، همگی آن را به مقصدی جهانی برای گردشگران تبدیل نموده اند. علاوه بر موقعیت رشک برانگیز دبی در صنعت گردشگری و جایگاه آن در میزبانی از رویدادهای مهم جهان، به تازگی این شهر شگفت انگیز توانسته است بردی دیگر از آن خود کند و به عنوان محل برگزاری کنگره مقصد برتر طراحان مراسم عروسی با نام اختصاری دی دبیلوپی انتخاب گردد.

کنگره دی دبلیو پی که بزرگ ترین گردهمایی سالانه جهان در زمینه صنعت برگزاری مراسم عروسی در مقاصد برتر محسوب می گردد، یکی از سازمان های زیرمجموعه کمپانی کیو ان ای گلوبال (QnA Global) واقع در دبی است. در این کنگره بیش از 500 طراح حرفه ای مراسم عروسی از 70 کشور در سراسر جهان به مدت سه روز در ریزورت مجلل و مشهور آتلانتیس پالم جمع خواهند شد.

ایسام کاظم، مدیر عامل اجرایی بنگاه توریسم و تجارت بازاریابی دبی می گوید:

هم اکنون نیز دبی به عنوان یکی از مقاصد برتر برای برگزاری مراسم های عروسی به شمار می رود و با میزبانی کنگره دی دبیلو پی، می توانیم ابعاد دیگر این صنعت را نیز شناسایی کنیم. بعلاوه برگزاری این مراسم، دبی را در خط مقدم توسعه منطقه قرار می دهد و سرمایه گذاران شهر را قادر می نماید تا عوامل کلیدی و موثر در رشد این صنعت و آینده آن را مورد بحث و آنالیز قرار دهند.

کنگره دی دبلیو پی به علت ایجاد بستری مناسب برای شناسایی، تبادل اطلاعات و برقراری ارتباط بین هم فکران این صنعت، معروفیت زیادی را از آن خود نموده است. ما سعی داریم تا نقشی مهم را در شمشین مراسم سالانه دی بلیو پی ایفا کنیم و با همکاری نزدیک در کنار برگزارکنندگان مراسم میزبانی و دیگر سرمایه گذاران، از رضایت نمایندگان حاضر در مراسم مطمئن شویم.

آکاش جین، مدیر کمپانی کیو ان ای گلوبال اضافه می نماید:

تنها دبی با عنوان مرکز مراسم عروسی در قاره آسیا، می توانست شایستگی میزبانی از بزرگ ترین و مهم ترین گردهمایی طراحان حرفه ای مراسم عروسی را داشته باشد و ما نیز توصیه های بسیاری را از طراحان مراسم عروسی در سراسر جهان برای برگزاری کنگره دی دبلیو پی در دبی دریافت نموده بودیم؛ مراسمی که پیش از این در آمریکا، اروپا، آسیا و آفریقا برگزار شده بود.

ما مفتخریم که با همکاری بنگاه توریسم و تجارت بازاریابی دبی و ریزورت آتلانتیس پالم، میزبان مراسم سالانه دی دبیلو پی در سال 2019 هستیم و همه کوشش خود را به کار خواهیم بست تا خود را به عنوان برترین و مجلل ترین مقصد عروسی، به خبرگان این صنعت معرفی کنیم.

کنگره دی دبلیوپی از 27 الی 29 مارس 2019، در ریزورت آتلانتیس پالم دبی برگزار خواهد شد.

منبع: کجارو / traveldailymedia.com
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1945

به "دبی میزبان نهمین گردهمایی طراحان برتر مراسم عروسی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبی میزبان نهمین گردهمایی طراحان برتر مراسم عروسی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید