داور جنجالی دربی محروم شد

به گزارش مجله تور یک روزه، حکم کمیته انضباطی، حسن ظهیری یاری داور جنجالی دربی با محرومیت روبرو شد. داوری که در لحظات آخر جشن قهرمانی پرسپولیس وارد صحنه شد و در حالی که موبایل در دست داشت، از یک پسر بچه با پیراهن پرسپولیس عکس گرفت.

داور جنجالی دربی محروم شد

همین موضوع با واکنش های زیادی همراه شد و طرفداران استقلال این حضور را به منزله سوگیری این داور از تیم پرسپولیس دانستند و آن را به صحنه اخراج ریکاردو ساپینتو مرتبط کردند و گفتند که این داور ابتدا با اخراج ساپینتو تمرکز استقلال را بر هم زده و سپس در جشن قهرمانی تیم محبوبش شرکت نموده است. البته ظهیری در مصاحبه ای که داشت، گفت آن پسر تنها یک طرفدار بوده و نسبتی با او نداشته است.

با این حال کمیته انضباطی با صدور حکم زیر نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است:

حسب گزارش مقام های رسمی مسابقه بین تیم های استقلال و پرسپولیس از سری رقابت های جام حذفی که در تهران برگزار گردید تخلفاتی از سوی حسن ظهیری منتسب به تیم داوری منعکس شد.

از آنجا که تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از نقض اصول کلی رفتار و به منظور اجرای عدالت در خور صدور قرار دستور موقت است؛ لذا به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی نامبرده است فعالیت داوری معلق می گردد.

هم چنین وی جهت ادای توضیحات در مورد تخلف خود روز دوشنبه بیست و نهم خرداد ماه در کمیته انضباطی حضور خواهد یافت.

منبع: همشهری آنلاین

منبع: فرارو
انتشار: 17 خرداد 1402 بروزرسانی: 17 خرداد 1402 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2215

به "داور جنجالی دربی محروم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور جنجالی دربی محروم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید