دانشگاه تبریز در حوزه های مهندسی و فناوری در جمع برترین دنیا قرار گرفت

به گزارش مجله تور یک روزه، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز گفت: در نظام رتبه بندی تایمز2020 و یواس. نیوز 2020 دانشگاه تبریز در حوزه های موضوعی مرتبط با مهندسی و فناوری در جمع برترین دانشگاه های دنیا قرار گرفته است.

دانشگاه تبریز در حوزه های مهندسی و فناوری در جمع برترین دنیا قرار گرفت

رسول زوارقی، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: طبق آخرین نتایج رتبه بندی موضوعی نظام جامع رتبه بندی تایمز 2020، دانشگاه تبریز در حوزه های مهندسی و فناوری شامل زیرحوزه های مهندسی عمومی، مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی مکانیک و هوافضا، مهندسی عمران و مهندسی شیمی در میان 903 دانشگاه دنیا، رتبه 301 تا 400 دنیا و رتبه دوم دانشگاه های ایران را به خود اختصاص داده است.

زوارقی بیان نمود: دانشگاه تبریز در رتبه بندی سال 2019 مهندسی و فناوری همین نظام رتبه بندی رتبه چهارم ایران و 601 تا 700 دنیا را به خود اختصاص داد است همچنین بر مبنای نظام رتبه بندی یو. اس. نیوز 2020 نیز دانشگاه تبریز در حوزه موضوعی مهندسی رتبه دنیای 178 را کسب کرده است.

رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز در ادامه بیان نمود: در این رتبه بندی دانشگاه تهران به همراه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، رتبه اول و دانشگاه تبریز به همراه دانشگاه های صنعتی امیرکبیر، صنعتی شریف، یاسوج و کاشان رتبه دوم دانشگاه های ایران را به دست آورده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 566

به "دانشگاه تبریز در حوزه های مهندسی و فناوری در جمع برترین دنیا قرار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه تبریز در حوزه های مهندسی و فناوری در جمع برترین دنیا قرار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید