خطر کج شدن برج میلاد ، شهرداری سریع تر به داد بلندترین برج ایران برسد

به گزارش مجله تور یک روزه، عضو مجمع نمایندگان استان تهران از بی توجهی شهرداری نسبت به ایمن سازی گود رها شده کنار برج میلاد انتقاد کرد و گفت: خطر کج شدن برج میلاد وجود دارد.

خطر کج شدن برج میلاد ، شهرداری سریع تر به داد بلندترین برج ایران برسد

خبرنگاران: سیده فاطمه ذوالقدر با هشدار نسبت به بی توجهی شهرداری نسبت به ایمن سازی گود رها شده کنار برج میلاد گفت: سال ها است کارشناسان، نمایندگان و مسئولان در خصوص این گود هشدار می دهند اما متاسفانه تاکنون اقدام خاصی برای ایمن سازی آن انجام نشده است.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران اضافه کرد: تاکنون تذکرات زیادی در خصوص بلاتکلیفی این گود داده ایم اما متاسفانه شهرداری تاکنون جوابی به ما نداده است؛ شهرداری نباید از این تذکرات و هشدارها به راحتی عبور کند بلکه باید آنها را جدی بگیرد.

وی با انتقاد از اینکه نه تنها برج میلاد بلکه 200 گود مرگبار در پایتخت بدون ایمن سازی رها شده اند به خانه ملت گفت: می طلبد شهرداری سریع تر ایمن سازی این گودها به ویژه گود رها شده کنار برج میلاد را در دستور کار قرار دهد زیرا این گودها می توانند خطری جدی برای ساختمان های مجاور و منشاء آلودگی های زیست محیطی و آسیب های اجتماعی باشند و از سویی در زمان بحران خطرساز شوند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شهرداری باید سریع تر تیم کارشناسی را برای ایمن سازی گود کنار برج میلاد اعزام کند تا از خطر کج شدن برج میلاد جلوگیری گردد البته احتیاج است علت رها شدن این گود آنالیز گردد و اگر مشکلاتی در جهت ساخت آن وجود دارد واگذار گردد.

به گزارش خبرنگاران، برج میلاد، برج مخابراتی چندمنظوره ای است که با ارتفاع 435 متر بلندترین برج ایران و ششمین برج بلند مخابراتی جهان است. این برج با 13 هزار متر مربع زیربنا از نظر وسعت کاربری سازه رأس برج در میان تمامی برج های مخابراتی جهان مقام نخست را دارد.

برج میلاد با توجه به ویژگی های منحصربفردش مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی واقع شده است. به همین منظور فضاهای گردشگری، تجاری و فرهنگی، رستوران گردان، رستوران ویژه، سکوی دید باز و بسته، رواق های هنری، گنبد آسمان، موزه مشاهیر ایران، موزه هدایای شهرداری، فود کرت، واحدهای تجاری، پارک دلفین ها، پینت بال، سینمای گیم 7 بعدی، دو سالن سینما، لیزریوم، رستوران سنتی، کافه آبشار و … در آن ایجاد شده است.

منبع: چمدان
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 272

به "خطر کج شدن برج میلاد ، شهرداری سریع تر به داد بلندترین برج ایران برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر کج شدن برج میلاد ، شهرداری سریع تر به داد بلندترین برج ایران برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید