خبرهای جدید پوتین از توانمندی های هسته ای و نظامی روسیه

به گزارش مجله تور یک روزه، ایرنا نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه گفت که کشورش جدیدترین نیروی بازدارندگی هسته ای را در اختیار دارد.

خبرهای جدید پوتین از توانمندی های هسته ای و نظامی روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

پوتین روز پنجشنبه در یک همایش مجازی به ساخت تسلیحات پیشرفته در روسیه اشاره و توضیح داد که تسلیحات هوایی جدید در کشورش ساخته می گردد که نمونه مشابه آن در جهانی وجود ندارد.

وی همچنین به ساخت ناوها و زیردریایی های پیشرفته در روسیه اشاره نمود و گفت: تسلیحات جدید از جمله از نوع بدون سرنشین طراحی و ساخته می گردد.

رئیس جمهوری روسیه اضافه نمود که این تسلیحات پیشرفته با رفتار معقولانه و حساب شده دولت در خصوص اعتبارات اقتصادی این کشور که برای بودجه دفاعی تخصیص می یابد، ساخته می گردد.

وی در همین حال اعلام نمود که از نظر بودجه دفاعی روسیه در مکان دهم حتی پایین تر از کشورهایی همچون ژاپن قرار گرفته است.

پوتین گفت: این در حالی است که ژاپن کشوری است که ظاهرا مطابق قانون اساسی دارای ارتش کامل نیست.

اجازه جدا کردن بخشی از خاک روسیه را نمی دهیم

پوتین در ادامه سخنان خود گفت: همه به دنبال این هستند تکه ای از روسیه بنمایند، اما آنها باید بدانند که اجازه این کار را نمی دهیم.

وی اضافه نمود: روسیه به کوشش ها برای دست درازی به خاک کشور را با پاسخ سخت و محکم خواهد داد.

رئیس جمهوری روسیه گفت: همه (کشورهای غربی) کوشش می نمایند تا بخشی از خاک ما را جدا نمایند، اما باید بدانند دندان های همه کسانی را که چنین کوششی می نمایند ازجا خواهیم کند و ضامن این حرکت ما نیروهای مسلح است.

وی افزود که روسیه به نظامی کردن اقتصاد خود نمی پردازد. سال جاری برای بودجه دفاعی کشور 3 هزار میلیارد روبل یا 42 میلیارد دلار تخصیص یافته است.

رئیس جمهوری روسیه اعلام نمود: در حالی که بودجه دفاعی آمریکا بیش از 770 میلیارد دلار است.

پوتین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همواره به محض قوی تر شدن روسیه، دلایلی برای محدود کردن آن (ار سوی غرب) پیدا می گردد.

رئیس جمهوری روسیه همچنین در بخش دیگر سخنان خود هشدار داد که جوانان روس را به گونه ای شستشوی مغزی می دهند که آنها به تمجید کسانی می پردازند که به کشتار اجداد آنها پرداخته اند.

وی اضافه نمود: ما نباید اجازه چنین عملی را بدهیم.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1604

به "خبرهای جدید پوتین از توانمندی های هسته ای و نظامی روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرهای جدید پوتین از توانمندی های هسته ای و نظامی روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید