خبرنگاران 9 اثر در سی و دومین جشنواره تئاتر آذربایجان&zwnjغربی رقابت می&zwnjکنند

به گزارش مجله تور یک روزه، ارومیه- خبرنگاران- دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر و رییس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان غربی گفت: 9 اثر به بخش رقابتی این جشنواره راه یافته که چهار اثر از آنها از مرکز استان، ارومیه بوده است.

خبرنگاران 9 اثر در سی و دومین جشنواره تئاتر آذربایجان&zwnjغربی رقابت می&zwnjکنند

امید خاکپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: همچنین پنج اثر از شهرستان های شاهین دژ، بوکان ، میاندوآب، نقده و شوط به بخش رقابتی این جشنواره راه یافته است.

وی افزود: وقتی زنجره ها شیهه می کشند نوشته محمود خسروپرست و کارگردانی علی پیروزنیا و مجید غلامی، معصوم مرده نوشته میثم فرهمندیان و کارگردانی مرتضی نورپور، آواز سنگ غمگین به نویسندگی و کارگردانی پدرام رحمانی و خوک نوشته عدالت فرزانه و کارگردانی سیامک دنیر چهار اثر راه یافته از ارومیه به جشنواره استانی است.

دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر ادامه داد: سگ ها مادرت را می خورند نوشته میثم فرهمندیان و کارگردانی کاوه محمدزاده از بوکان، اندر احوالات جنگ های متقارن نوشته مجید صالحی و کارگردانی رامین دانشمند از میاندوآب، جن گیر نوشته کوروش نریمانی و کارگردانی هوشنگ بابایی از شاهین دژ،

استرالیا نوشته پیغام لاریان و کارگردانی یاور علیپور از شوط و دربار به نویسندگی و کارگردانی علی قبچاق از نقده آثار راه یافته دیگر شهرستان ها به این جشنواره به شمار می رود.

خاکپور بیان نمود: محمدباقر جعفری زاد، کریم علیخواه و شهرام میکاییلی هیات انتخاب آثار سی ودومین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی هستند.

وی افزود: از بین این آثار، 2 اثر برتر به به جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی می گردد.

سی ودومین جشنواره تیاتر آذربایجان غربی از 22 تا 25 آذرماه امسال در ارومیه برگزار می گردد.

در اجرای زنده این جشنواره به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی تنها داوران حضور خواهند داشت و در 25 آذر روز اختتامیه هم تنها کارگردانان گروه های منتخب حضور خواهند یافت.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1324

به "خبرنگاران 9 اثر در سی و دومین جشنواره تئاتر آذربایجان&zwnjغربی رقابت می&zwnjکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 9 اثر در سی و دومین جشنواره تئاتر آذربایجان&zwnjغربی رقابت می&zwnjکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید