خبرنگاران نماینده بستان آباد بر اجرای سند تدبیر و توسعه شهرستان تاکید نمود

به گزارش مجله تور یک روزه، تبریز-خبرنگاران- نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پیگیری اولویت های سند تدبیر و توسعه در این شهرستان تاکید نمود.

خبرنگاران نماینده بستان آباد بر اجرای سند تدبیر و توسعه شهرستان تاکید نمود

غلامرضا نوری روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بستان آباد با بیان اینکه اجرای اولویت های سند تدبیر و توسعه شهرستان می تواند بعضی از مسائل موجود را حل نماید اضافه کرد: کمبود آب شرب در بستان آباد با اجرای کامل طرح انتقال آب از سد کلقان که در سند تدبیر و توسعه آمده است حل می گردد.

وی با بیان اینکه اجرای بعضی از پروژه هایی که در سند تدبیر و توسعه شهرستان دیده شده فرایند کندی دارد، اظهار داشت: شهرستان بستان آباد به عنوان شهرستان منتخب برای توسعه در کشور انتخاب شده و ضروری است از ظرفیت های این موضوع به نحو احسن برای توسعه شهرستان استفاده گردد.

نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان بستان آباد پیگیری منطقه ویژه مالی شهرستان را در این جلسه یاد اوری کرد و تسریع در عملیات اجرای آن را خواهان شد.

تسریع در عملیات چهار بانده شدن راستا بستان آباد به سمت شبلی و چهار خطه شدن راستا بستان آباد به سمت میانه از دیگر خواسته های نماینده شهرستان در این مراسم بود.

در این مراسم از خدمات سید علی موسوی حسینی قدردانی و یداله اللهیاری به عنوان فرماندار بستان آباد معرفی گردید.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1093

به "خبرنگاران نماینده بستان آباد بر اجرای سند تدبیر و توسعه شهرستان تاکید نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده بستان آباد بر اجرای سند تدبیر و توسعه شهرستان تاکید نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید