خبرنگاران فعالیت رشته ژیمناستیک در تمام نقاط خوزستان دنبال می شود

به گزارش مجله تور یک روزه، اهواز - خبرنگاران - رییس هیات ژیمناستیک خوزستان گفت: ژیمناستیک جزو رشته های پرمدال بوده و مورد توجه تمام کشورها است و به همین دلیل فعالیت ژیمناستیک در تمام شهرهای استان دنبال می شود.

خبرنگاران فعالیت رشته ژیمناستیک در تمام نقاط خوزستان دنبال می شود

سیدمقداد قلندرپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: خوشبختانه هماهنگی خوبی بین هیات ژیمناستیک و اداره کل ورزش و جوانان استان وجود دارد و ما با بهره گیری از فضای موجود توانسته ایم در اغلب شهرها و البته مرکز استان فعالیت های ژیمناستیک و زیرشاخه های آن را توسعه دهیم.

وی ادامه داد: در المپیک مدال های بسیاری در رشته ژیمناستیک توزیع می شود و اغلب کشورها سرمایه گذاری خوبی در این رشته انجام می دهند. هیات استان در سال جاری به دنبال توسعه بیشتر این رشته در سطح استان است تا علاقه مندان بیشتری جذب ژیمناستیک شوند.

رییس هیات ژیمناستیک خوزستان اضافه کرد: تمام تمرکز خود را روی سنین پایه قرار دادیم و تلاش می کنیم با همکاری آموزش و پرورش، استعدادهای این رشته را شناسایی و به آنها آموزش لازم را ارائه دهیم تا در میادین مختلف افتخارآفرینی کنند.

وی ادامه داد: شیوع بیماری کرونا موجب شد تا فعالیت باشگاه های ژیمناستیک تعطیل شده و بسیاری از ورزشکاران، تمرینات خود را در منزل دنبال کنند.

قلندرپور در خصوص امکانات و تجهیزات این رشته در نقاط مختلف استان گفت: خوشبختانه در استان چند سالن اختصاصی با تمام امکانات مورد نیاز وجود دارد به گونه ای که می توانیم حتی در شهرستان های استان، مسابقات کشوری نیز برگزار کنیم و ما بارها درخواست میزبانی را به فدراسیون اعلام کردیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 10 هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در این رشته فعالیت می کنند اضافه کرد: امیدواریم هر چه زودتر این بحران به انتها برسد تا شاهد فعالیت دوباره ژیمناستیک کاران استان در میادین مختلف باشیم. در سال جاری برنامه های مختلفی داریم تا نوجوانان و جوانان بیشتری جذب این رشته شوند.

رییس هیات ژیمناستیک خوزستان با بیان اینکه بسیاری از سالن های اختصاصی این رشته به بخش خصوصی واگذار شده اند گفت: بخش خصوصی به دنبال درآمدزایی بوده لذا با این رویه، ژیمناست های استان ساعت کمتری از روز را می توانند به ورزش کردن در سالن بپردازند و زمینه پیشرفت آنها کمتر می شود.

وی اضافه کرد: خوزستان پتانسیل بالایی در این رشته دارد که اگر سرمایه گذاری خوبی در ژیمناستیک صورت بگیرد می توان شاهد درخشش ورزشکاران استان حتی در مسابقات آسیایی و جهانی بود.

به گزارش خبرنگاران در حال حاضر بیش از 40 باشگاه ورزشی در سطح استان، در رشته ژیمناستیک فعالیت می کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1136

به "خبرنگاران فعالیت رشته ژیمناستیک در تمام نقاط خوزستان دنبال می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالیت رشته ژیمناستیک در تمام نقاط خوزستان دنبال می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید