تور روسیه: حضور 5 فیلم کوتاه ایرانی در چهارمین جشنواره فیلم مسکو

به گزارش مجله تور یک روزه، تهران (پانا) - چهارمین دوره جشنواره فیلم کوتاه مسکو میزبان 5 فیلم کوتاه ایرانی از فیلمسازهای ایرانی است.

تور روسیه: حضور 5 فیلم کوتاه ایرانی در چهارمین جشنواره فیلم مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش مشاور رسانه ای پروژه ها، فیلم های کوتاه فریبا، فاخته و دیگری، تیام، وودی آلن انتقام می گیرد، پای واژیک و بی در چهارمین دوره جشنواره فیلم کوتاه مسکو حضور دارند و به نمایش در می آیند.

جشنواره فیلم کوتاه مسکو، یک مسابقه بین المللی فیلم کوتاه و مورد تایید آی ام دی بی IMDB است که ماهانه نمایش های زنده و یک رویداد سالانه جوایز در مسکو برگزار می نماید. این رویداد، بعلاوه اولین جشنواره فیلم کوتاه در روسیه است که ماهانه نمایش فیلم های کوتاه را در سینما کاسموس مسکو برگزار می نماید. دبیر و صاحب جشنواره، رینا گریشینا بازیگر مشهور روسی است.

فریبا، فاخته و دیگری به نویسندگی و کارگردانی فریده شفیعی، تیام به نویسندگی و کارگردانی سمانه راد، وودی آلن انتقام می گیرد به نویسندگی و کارگردانی پیمان ناجی، پای واژیک به نویسندگی و کارگردانی حجت غلامی و بی محصول مشترک ایران و روسیه ساخته مهدی صفوی است که در چهارمین دوره جشنواره فیلم کوتاه مسکو حضور دارند.

پخش بین المللی این فیلم های کوتاه بر عهده میدیا کیاست است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1874

به "تور روسیه: حضور 5 فیلم کوتاه ایرانی در چهارمین جشنواره فیلم مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: حضور 5 فیلم کوتاه ایرانی در چهارمین جشنواره فیلم مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید