جشنواره کتابخوانی رضوی تا خاتمه شهریورماه تمدید شد

به گزارش مجله تور یک روزه، سمیه حیدری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ایلام گفت: بنابر درخواست علاقه مندان، خانواده ها و دستگاه های فرهنگی شرکت کننده و به منظور مطالعه حداکثری کتاب ها و مشارکت هر چه بیشتر خانواده ها، مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی از سوی دبیرخانه مرکزی تا انتها شهریورماه امسال تمدید شده است.

جشنواره کتابخوانی رضوی تا خاتمه شهریورماه تمدید شد

وی ادامه داد: دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه های بیستمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که در بخش های فردی، گروهی و خانوادگی به دو شیوه مکتوب و الکترونیک برگزار می گردد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام ادامه داد: علاقه مندان در دو قالب کتابخوانی و هنری به رقابت در رشته های مختلف می پردازند، بخش های هنری این جشنواره هنرهای تجسمی، دست سازه، هنرهای دیجیتال و بخش کتابخوانی علاوه بر کتابخوانی؛ شامل قصه گویی، معرفی کتاب و خوانش بخشی از کتاب است.

وی ادامه داد: دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی همانند سال های گذشته با معرفی بهترین آثار در سیره امام رضا(ع) و فرهنگ رضوی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی هرچه بیشتر جامعه با فرهنگ رضوی برگزار می گردد.

حیدری اضافه نمود: سال گذشته در یازدهمین دوره مسابقه کتابخوانی رضوی 14 هزار و 452 نفر در سطح استان شرکت نموده که تعداد برگزیدگان فردی 224 نفر و برگزیدگان خانوادگی 16 نفر بوده بعلاوه 5 هزار و 444 نفر در گروه سنی کودک و نوجوان و 8 هزار و 844 نفر در گروه سنی بزرگسالان شرکت کردند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 29 تیر 1402 بروزرسانی: 29 تیر 1402 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2233

به "جشنواره کتابخوانی رضوی تا خاتمه شهریورماه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره کتابخوانی رضوی تا خاتمه شهریورماه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید