جزئیات جوان سازی پوست

به گزارش مجله تور یک روزه، خبرنگاران: دبیر علمی گروه تخصصی پلاستیک و ترمیمی چشم با تشریح جزئیات جوان سازی پوست گفت: با افزایش سن، حجم بافت های چربی در صورت کم و پوست دچار چین و چروک می شود.

جزئیات جوان سازی پوست

به گزارش سلامت خبرنگاران، محسن بهمن کشکولی در بیست و چهارمین کنگره سالانه چشم پزشکی ایران گفت: با افزایش سن، حجم بافت های چربی در صورت کم می شود و پوست دچار چین و چروک خواهد شد. کاهش حجم بافت های زیرپوستی موجب پیر شدن آن می شود و یکی از راه های جوان سازی صورت، برگرداندن این حجم از دست رفته به وسیله مواد دارای تأییدیه است.

دبیر علمی گروه تخصصی پلاستیک و ترمیمی چشم اضافه نمود: مواد مورد تائید برای تزریق شامل هیالورونیک اسید و چربی های بدن جهت جوان سازی پوست استفاده می شوند. بنابراین تزریقات فیلر برای جوان سازی صورت 2 تا 3 سال دوام دارد.

بهمنی کشکولی گفت: تزریقات باید سه شرط لازم را جهت جلوگیری از عوارض داشته باشند، اولاً کسی که می خواهد این مواد را تزریق کند باید فرد مورد نظر را به درستی انتخاب کند و پیش از آن، معاینات چشم را انجام دهد تا عوارض بینایی پس از آن را کنترل کند. شرط دوم، به مواد موردنظر مربوط می شود، چرا که هر ماده ای را نمی توان استفاده کرد و در نهایت نیز فرد تزریق کننده باید دوره های لازم را دیده باشد، چرا که باید بداند با چه ارگان هایی در صورت روبرو است.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم گفت: اکنون این مواد بسته به اینکه در کدام ناحیه صورت تزریق شود و در افراد مختلف، حدود 2 سال و گاهی نیز تا 4 سال دوام پیدا می کند و یکی از ویژگی های مثبت آنها برگشت پذیریشان است، زیرا موادی که برگشت پذیری ندارند تائیدیه علمی نداشته و سبب عوارض می شوند. براین اساس، بیست و چهارمین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران 11 تا 13 آذر93 درسالن همایش های رازی در حال برگزاری است.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 633

به "جزئیات جوان سازی پوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جوان سازی پوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید