تیم والیبال کاله یک جلسه محروم از همراهی تماشاگران، خداوردی تذکر کتبی گرفت

به گزارش مجله تور یک روزه، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال تیم کاله مازندران را به یک جلسه محرومیت از همراهی تماشاگران و پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

تیم والیبال کاله یک جلسه محروم از همراهی تماشاگران، خداوردی تذکر کتبی گرفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، حواشی دیدار تیم های کاله مازندران و پیکان تهران در هفته ششم (معوقه) لیگ برتر و اظهارات اکبر خداوردی سرمربی پیام خراسان، دو موضوع نشست کمیته انضباطی روز دوشنبه 30 دی ماه بود.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال بر اساس گزارش ناظرین و مستندات ارائه شده، تیم کاله مازندران را به یک جلسه محرومیت از همراهی تماشاگران و پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

بر این اساس، تیم کاله مازندران فردا (چهارشنبه) و در دیدار با فولاد سیرجان در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل، از همراهی تماشاگران خود محروم است. این کمیته برای اکبر خداوردی سرمربی تیم پیام خراسان نیز به دلیل اظهارات علیه فدراسیون، توبیخ کتبی با درج در پرونده درنظر گرفت.

آرای کامل صادره از سوی کمیته انضباطی برای این دو پرونده به قرار زیر است:

حواشی دیدار کاله و پیکان در هفته ششم

نظر به این که بر اساس آیین نامه سازمان لیگ، اصل بر صحت گزارش ناظران است و گزارش ناظران این مسابقه مقرون به واقع تشخیص داده شد، با توجه به مسبوق به سابقه بودن این رفتار و با عنایت به اختیار حاصله از آیین نامه انضباطی به ویژه مواد 3 و 1-4 آیین نامه مذکور، باشگاه کاله مازندران به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر در بازی خانگی و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اظهارات سرمربی پیام خراسان

نظر به این که اکبر خداوردی با ابراز پشیمانی از مصاحبه، دلیل آن را برخی اطلاعات غلط و شرایطی که در آن مصاحبه صورت پذیرفته ابراز کردند و سوء نیت نداشته اند، بنابراین به لحاظ فقدان سابقه کمیته انضباطی، با استناد به ماده 3و 2-4 آئین نامه انضباطی برای نامبرده تذکر کتبی با درج در پرونده در نظر گرفته می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 734

به "تیم والیبال کاله یک جلسه محروم از همراهی تماشاگران، خداوردی تذکر کتبی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم والیبال کاله یک جلسه محروم از همراهی تماشاگران، خداوردی تذکر کتبی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید