تور استانبول ارزان: دیدن کنید: پلکان کاموندو، پیاده راه عاشقان استانبول

به گزارش مجله تور یک روزه، پلکان کاموندو یکی از جاذبه های گردشگری منطقه کاراکوی استانبول است. با ویدیوی اختصاصی خبرنگاران از اجرای موسیقی خیابانی در این پلکان همراه باشید.

تور استانبول ارزان: دیدن کنید: پلکان کاموندو، پیاده راه عاشقان استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

استانبول همواره موردعلاقه دوستداران تاریخ، فرهنگ و هنر بوده است. این شهر در کنار بافت تاریخی، به ارائه المان های فرهنگی و هنری نیز می پردازد. پلکان کاموندو یکی از نمودهای هنری در استانبول است.

در محله کاراکوی استانبول یک پلکان قدیمی و زیبا قرار گرفته است که در آن موسیقی زنده اجرا می گردد و زوج های جوان در آن به عکاسی و گوش دادن به موسیقی زنده می پردازند. طبق اطلاعات نصب شده در اینجا، این پلکان را یک خانواده یهودی که از اسپانیا مهاجرت نموده بودند ساخته اند. چون در این محل یک بانک داشتند نام این بانک روی پلکان قرار دادند. این پلکان برای نوه این خانواده ساخته شده تا به راحتی در این محل تردد کند و سپس مردم هم از این پلکان استفاده کردند. در این ویدیو با هم اجرای موسیقی خیابانی و نماهایی زیبا از پلکان کاموندو را می بینیم. با خبرنگاران همراه باشید.

دانلود ویدیو 360p | 720p

پلکان کاموندو، استانبول، ترکیه
پلکان کاموندو، استانبول، ترکیه
پلکان کاموندو، استانبول، ترکیه
منبع: کجارو
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1971

به "تور استانبول ارزان: دیدن کنید: پلکان کاموندو، پیاده راه عاشقان استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: دیدن کنید: پلکان کاموندو، پیاده راه عاشقان استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید