تلاش تمساح برای تکه تکه کردن گورکن عسل خوار

به گزارش مجله تور یک روزه، این لحظه باورنکردنی بود که یک عکاس مشتاق و علاقمند به حیات وحش شاهد تلاش تمساحی بود که یک گورکن عسل خوار را در آب متلاشی می کند.

تلاش تمساح برای تکه تکه کردن گورکن عسل خوار

به گزارش خبرنگاران، این اتفاق در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی رخ داد. یکی از افرادی که شاهد این رخداد بوده در مورد تجربه فراموش نشدنی خود در این سافاری گفت: صبح یکشنبه بود و ما به ویژه در پی پلنگ بودیم، اما ناگهان با یک تمساح روبرو شدیم که یک حیوان را در دهان گرفته که در ابتدا شبیه یک ماهی باربل بزرگ به نظر می رسید.

وقتی نزدیک تر شدم و دوربین خود را برداشتم، متوجه شدم چه اتفاقی می افتد. وقتی شروع به عکاسی از این عمل کردم، مشخص شد که کروکودیل یک گورکن عسل خوار را در آرواره هایش گرفته است! تمساح سعی داشت گورکن عسل را تکه تکه کند.

گورکن عسل خوار به خاطر شجاعت و بی باکی معروفیت دارند و همچنین یکی از مورد علاقه های شخصی من هستند. از تماشا اینکه تمساح با گورکن چه کرده بسیار ترسیده بودم.

ما یک ساعت آنجا نشستیم و این تمساح را تماشا کردیم که تمام تلاشش را می کرد تا گورکن عسل خوار را از هم جدا کند.

گورکن عسل خوارحیوانی از خانواده راسو ها و بومی آفریقا، آسیای غربی و شبه قاره هند است. به این حیوان لقب نترس ترین جانور روی زمین و جنگجوی بدون رقیب را داده اند چراکه فقط کمی بزرگتر از روباه است، اما بار ها مشاهده شده که با حیواناتی، چون شیر، خرس و پلنگ که قصد شکار او را داشته اند وارد نبردی طولانی شده و آن ها را به عقب نشینی واداشته است.

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1997

به "تلاش تمساح برای تکه تکه کردن گورکن عسل خوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش تمساح برای تکه تکه کردن گورکن عسل خوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید