تصویر جدیدی از لیلا حاتمی در فیلم قاتل و وحشی منتشر شد

به گزارش مجله تور یک روزه، روابط عمومی فیلم قاتل و وحشی ضمن انتشار خلاصه داستان رسمی جدیدترین ساخته حمید نعمت الله، تصویر جدیدی از لیلا حاتمی در این فیلم منتشر کرد.

تصویر جدیدی از لیلا حاتمی در فیلم قاتل و وحشی منتشر شد

فیلم قاتل و وحشی به خاطر بعضی مسائل و ممیزی ها از حضور در سی ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر باز ماند و این اتفاق باعث شد بسیاری از سینمادوستان و اهالی رسانه های سینمایی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهند. گزارش ها حاکی از این است که به خاطر موی سر تراشیده و تعیین بودن گوش های لیلا حاتمی پروانه نمایش و مجوز حضور قاتل و وحشی در جشنواره فجر 39ام صادر نشده است. حالا روابط عمومی این فیلم تصویر جدیدی از شخصیت اصلی داستان منتشر نموده است که سر تراشیده و صورت او را نشان می دهد.

  • 5 فیلم مهم غایب در سی ونهمین جشنواره فیلم فجر

در خلاصه داستان رسمی قاتل و وحشی آمده است: زیبا، در حال آماده شدن برای عروسی دخترش است که به طور اتفاقی اسیر یک باند گانگستری مخوف می گردد. او سعی می نماید از این بند خود را رها کند. وقت زیادی ندارد، چون دخترش بی خبر از همه چیز راهی همان جاست و این اتفاقی است که نباید بیفتد. زیبا، برای نجات خود و دخترش می جنگد. با توجه به این توضیحات و تصاویری که از شخصیت اصلی زن داستان دیده ایم، فیلم جدید نعمت الله شبیه به بیل را بکش از کوئنتین تارانتینو به نظر می رسد. شخصیت محوری هر دو فیلم زن است و ضوابط گروه های خلافکار و رابطه یک مادر و دختر در دنیایی خشن بن مایه داستان را شکل می دهند. چیز بیشتری از داستان و جزئیات قاتل و وحشی نمی دانیم، اما امیدواریم این فیلم هم همانند بیل را بکش داستان احساسی و انتقامی خود را در فرم بصری جذابی روایت کند و سینمادوستان ایرانی هرچه زودتر بتوانند با رفع شدن مسائل این فیلم را تماشا نمایند.

بر اساس صحبت های بازیگران و افرادی که پیروز به تماشای قاتل و وحشی شده اند، با یک فیلم متفاوت و درخشان در کارنامه نعمت الله روبرو هستیم. چندی قبل امین حیایی در گفت وگوی خود با کافه آپارات در مورد سطح کیفی این فیلم بیان نموده بود: همه چیز این فیلم متفاوت بود. حمید نعمت الله همه چیز را با ریزبینی جلو می برد. لحظات فوق العاده بحرانی و جدی به وجود می آورد و یک روان شناسی عالی داشت. او فضا را برای لحظات مهم می ساخت تا باورپذیر شوند. لیلا حاتمی هم یک حس خوب و قوی و یک اجرای بی نظیر و بی نقص داشت.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1432

به "تصویر جدیدی از لیلا حاتمی در فیلم قاتل و وحشی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر جدیدی از لیلا حاتمی در فیلم قاتل و وحشی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید