تساوی یک نیمه ای استقلال و آلومینیوم اراک

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگاران، از هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر، استقلال و آلومینیوم از ساعت 19:50 امروز پنجشنبه در اراک به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به انتها رسید.

تساوی یک نیمه ای استقلال و آلومینیوم اراک

در این بازی فرهاد مجیدی تیمش را با این نفرات روانه میدان کرد: سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، محمد دانشگر، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، مسعود ریگی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

علیرضا منصوریان هم حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان زاده، امیرمحمد هوشمند، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، محمد ایران پوریان، سید مهدی حسینی، مشخص عباسیان، حامد پاکدل و سعید باقرپسند را به اسم 11 نفر اصلی برای این بازی انتخاب کرد.

دو تیم در نیمه اول بازی نسبتاً پایاپایی به نمایش گذاشتند که اغلب دقایق بازی توپ در میانه میدان به گردش در آمد و کمتر دیده شد که صحنه خطرناکی روی دروازه دو تیم پیش بیاید. اما در همین گردش توپ و معدود خطرات، سهم تیم میزبان بیشتر بود و شاگردان منصوریان رجحان محسوسی نسبت به میهمان خود داشتند.

دقیقه 4؛ اولین زنگ خطر را آلومینیوم به صدا در آورد. در این دقیقه حامد پاکدل با استفاده از سرعت بالای خودش از عمق دفاع آبی پوشان فرار کرد و در حالتی تک به تک دروازه استقلال را هدف قرار داد که سید حسین حسینی به صورت دراز کش توپ را مهار کرد.

دقیقه 12؛ آلومینیوم در این دقیقه هم می توانست به گل برسد که در شلوغی مقابل دروازه استقلال، سعید باقرپسند مهاجم تیم میزبان توپ را از بالای دروازه آبی پوشان به بیرون فرستاد.

دقیقه 25: یکبار دیگر فشار آلومینیوم به خلق یک خطر روی دروازه آبی پوشان منجر شد که ابتدا ارسال بلند شریفات را حسینی با خروجی مطمئن دفع کرد و در برگشت حامد پاکدل می توانست دروازه استقلال را باز کند که ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه 28: یک بار دیگر سید حسین حسینی با خروج خوب ناجی دروازه تیمش شد و اجازه نداد ارسال بلند اراکی که حاصل یک ضربه ایستگاهی بود روی دروازه تیمش ایجاد خطر کند.

دقیقه 30: مهدی قایدی توانست با حرکات انفرادی اش پشت محوطه جریمه آلومینیوم خطا بگیرد که این ضربه در دقیقه 31 به وسیله قایدی به شکل خطرناکی زده شد که پورحمیدی با واکنشی زیبا توپ را از گوشه دروازه تیمش راهی کرنر کرد.

در دقایق خاتمهی این نیمه فشار آلومینیوم قدری بیشتر شد که این فشار ها منجر به گل نشد تا دو تیم در خاتمه 45 دقیقه اول بدون رد و بدل شدن گل به رختکن بروند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1690

به "تساوی یک نیمه ای استقلال و آلومینیوم اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی یک نیمه ای استقلال و آلومینیوم اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید