تراشتگن- بارسلونا؛ تمدید قرارداد به کجا رسید؟

به گزارش مجله تور یک روزه، فابریتزیو رومانو مدعی شد که مارک آندره تراشتگن در آستانه توافق با بارسلونا برای تمدید، قرار گرفته است.

تراشتگن- بارسلونا؛ تمدید قرارداد به کجا رسید؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اگرچه بارسلونا طی فصول اخیر نتوانسته عملکرد خوبی را از خود ارائه دهد و همیشه با شکست های عجیب و غریب از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است اما با این حال دروازه بان آلمانی بلوگرانا، در روزهای بد این تیم نیز یکی از بهترین بازیکنان بوده است؛ در واقع بسیاری معتقد هستند در صورت نبود دروازه بان آلمانی، بارسا می توانست شرایط به مراتب بدتری را طی سال های اخیر تجربه کند.

یکی از بزرگترین معضلات بارسلونا طی ماه های اخیر مسئله تمدید قرارداد با مارک آندره تراشتگن بوده است. اگرچه باشگاه کاتالانی در این بار مطمئن به نظر می رسد اما در مقطعی گفته شد که مذاکرات برای تمدید قرارداد با دروازه بان آلمانی به بن بست کامل رسیده و محتمل است او بارسا را ترک کند؛ تا جایی که حتی نام گزینه هایی برای جانشینی تراشتگن نیز مطرح شد.

با وجود تمام این حواشی اما در چند هفته گذشته منابع مختلف گزارش دادند که مارک آندره تراشتگن با مسئولان بلوگرانا برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است؛ موضوعی که حالا خبرنگار معروف یعنی فابریتزیو رومانو او نیز آن را تایید نموده است. بر اساس ادعای این خبرنگار تراشتگن با مسئولان بارسلونا برای تمدید به توافق کامل دست یافته و به زودی قرارداد جدیدش که تا سال 2025 اعتبار خواهد داشت را امضا می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1171

به "تراشتگن- بارسلونا؛ تمدید قرارداد به کجا رسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراشتگن- بارسلونا؛ تمدید قرارداد به کجا رسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید