بلکین از پایه هوشمند استند پرو برای آیفون رونمایی کرد؛ تعقیب اتوماتیک سوژه در فیلم برداری

به گزارش مجله تور یک روزه، بلکین به تازگی از یک پایه هوشمند با نام استند پرو برای آیفون رونمایی نموده که تجربه فیلمبرداری با این گوشی ها را دگرگون می نماید.

بلکین از پایه هوشمند استند پرو برای آیفون رونمایی کرد؛ تعقیب اتوماتیک سوژه در فیلم برداری

پایه هوشمند استند پرو که نام کاملش Auto-Tracking Stand Pro به معنای استند پرو با قابلیت ردیابی اتوماتیک است، برای گوشی های آیفون در نظر گرفته شده و می تواند هنگام فیلم برداری از یک سوژه در حال حرکت در یک اتاق، کاملا آن را ردیابی کند و در مرکز فریم نگه دارد.

قابلیت ردیابی اتوماتیک این پایه هوشمند را به یکی از مجذوب کننده ترین لوازم جانبی برای آیفون تبدیل نموده که از فریم ور داک کیت اپل برای اتصال مستقیم به گوشی بهره می برد، بدون اینکه نیازی به نصب اپلیکیشن شخص ثالث باشد. این ادعایی است که بلکین در رابطه با محصول نوش مطرح نموده است. با این قابلیت، پایه هوشمند استند پرو به یکی از ابزارهای محبوب برای تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام و تیک تاک تبدیل خواهد شد.

البته اپل پیش از اینکه بلکین بخواهد به این قابلیت فکر کند در یک سری از آیپدهای خودش قابلیت حفظ سوژه در مرکز فریم را در نظر گرفته اما قابلیتی که اپل برای آیپدش در نظر گرفته فقط در تماس های تصویری فیس تایم کار می نماید و به دوربین فوق عریض هم محدود است.

اما محصول نو بلکین شما را به یک دوربین و یک اپلیکیشن خاص محدود نمی نماید و از تمام دوربین ها در تمام اپلیکیشن ها می توانید از این قابلیت ردیابی اتوماتیک سوژه بهره مند شوید. علاوه بر این ها، پایه هوشمند استند پرو به آیفون این اجازه را می دهد که حین فیلم برداری، حول محور عمودی به صورت 360 درجه بچرخد. بعلاوه در قسمت دارای مغناطیس هم امکان تغییر زاویه 90 درجه به کاربر داده می گردد.

این محصول به وسیله مگ سیف به آیفون متصل می گردد و سوا از قابلیت مجذوب کنندهی که به فیلم برداری آیفون می بخشد، امکان شارژ بی سیم گوشی را هم با سرعت 15 وات فراهم می نماید. این استند به لطف یک باتری انرژی خودش را تأمین می نماید که در صورت استفاده مداوم تا 5 ساعت کاربر را همراهی خواهد نمود.

بلکین این محصول را 180 دلار قیمت گذاری نموده و قرار است خیلی زود آن را در تمام بازارهای دنیا عرضه کند. اما اینکه چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد هنوز معین نیست. گفتنی است این پایه هوشمند از آیفون 12 به بعد پشتیبانی می نماید.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 دی 1402 بروزرسانی: 18 دی 1402 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2266

به "بلکین از پایه هوشمند استند پرو برای آیفون رونمایی کرد؛ تعقیب اتوماتیک سوژه در فیلم برداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلکین از پایه هوشمند استند پرو برای آیفون رونمایی کرد؛ تعقیب اتوماتیک سوژه در فیلم برداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید