بازیگران جدید سریال تک سواران معرفی شدند

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سریال، شهرام قائدی، محمد فیلی، رامتین خداپناهی، ایمان صفا، نازنین کیوان، مینا نوروزی و غلامحسین لطفی به سریال تک سواران اضافه شدند.

بازیگران جدید سریال تک سواران معرفی شدند

فیلمنامه این سریال را نوشین پیرحیاتی نوشته و به کارگردانی مسعود تکاور و تهیه کنندگی افشین صادقی به سفارش گروه نوجوان مرکز سیما فیلم فراوری می گردد.

این سریال که داستانش در بستر زمانی اواخر دهه 50 شمسی و روزهای آغازین جنگ تحمیلی رخ می دهد، روایتگر دلاوری های عشیره های مرزنشین در روزهایی است که دشمن ظالمانه به مرزهای این سرزمین حمله کرد و با دفاع نیروهای مردمی رو به رو گردید.

پیش از این بازیگرانی چون کامران تفتی، جعفر دهقان، بهمن دان و فریبا متخصص به عنوان بازیگران این سریال که در 26 قسمت فراوری می گردد، معرفی گردیده بودند.

در خلاصه این سریال آمده است: صالح: جنگ دو طایفه نیست این جنگ، که قطار فشنگ ببندی و شونه به شونه من اسب بتازونی!

سحربانو: کجای قباله عروسی یه زن ایلیاتی نوشته که وقتی دشمن حریم و حرمت زمین و زندگی رو زیرپا می ذاره، مردت رو تنها بذاری؟ نخواه که با رفتنم آبروی زن ایلیاتی هم بره....

این سریال هفته گذشته کلید خورد و بیش از 100 بازیگر اصلی و فرعی در آن حضور دارند.

عوامل دیگر این سریال عبارتند از مدیر فیلمبرداری: هوشنگ غفوری، طراح صحنه: کیوان ذوالفقاری، طراح گریم: کوروش علیزاده، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر برنامه ریزی: رضا جعفری جوزانی، دستیار اول کارگردان: محمد مهرورز، فیلمبردار پشت صحنه: مهدی رمضانزاده، عکاس: اسرافیل قاسمی.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 29 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 8

به "بازیگران جدید سریال تک سواران معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگران جدید سریال تک سواران معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید