بازیگران جدید به بیگانه ای با من است پیوستند

به گزارش مجله تور یک روزه، همزمان با تصویربرداری فصل دو سریال بیگانه ای با من است به کارگردانی آرش معیریان، بازیگران جدیدی در این سریال حضور پیدا کردند.

بازیگران جدید به بیگانه ای با من است پیوستند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، تصویربرداری این سریال تا مهرماه به انتها می رسد و از پاییز از شبکه یک سیما پخش می گردد. شهرک سینمایی، احمد آباد مستوفی و ... از لوکیشن های این سریال بودند.

از بازیگران فصل قبل تا به حال شبنم قلی خانی در فصل جدید و با گریمی متفاوت به ایفای نقش پرداخته است.

فصل اول این سریال در قالب 35 قسمت توسط احمد امینی و فصل دو آن در 15 قسمت را آرش معیریان کارگردانی نموده است.

از بازیگران فصل اول این سریال می توان به: شبنم قلی خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل طهماسبی، جهان مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه، ونوس کانلی و ... اشاره نمود.

فصل ابتدایی مجموعه تلویزیونی بیگانه ای با من است در لوکیشن هایی نظیر خیابان جمهوری، بیمارستان عمل، خانه ای واقع در کرج، خانه ای حوالی میدان هروی، لوکیشن های داخلی و خارجی و شهرک سینمایی غزالی و بوشهر و شیراز مقابل دوربین رفت.

داستان این سریال به تهیه کنندگی بهروز مفید، کارگردانی احمد امینی و نویسندگی فروغ فروهیده در سال 70-69 می گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1152

به "بازیگران جدید به بیگانه ای با من است پیوستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگران جدید به بیگانه ای با من است پیوستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید