بازدید رئیس بنیاد مستضعفان از پروژه عظیم ساخت سریال سلمان فارسی

به گزارش مجله تور یک روزه، رئیس بنیاد مستضعفان همزمان با حضور در شهرک سینمایی نور، از پروژه عظیم ساخت سریال سلمان فارسی به کارگردانی داوود میرباقری بازدید کرد.

بازدید رئیس بنیاد مستضعفان از پروژه عظیم ساخت سریال سلمان فارسی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، روز گذشته سید پرویز فتاح از شهرک سینمایی نور به عنوان عظیم ترین شهرک سینمایی کشور بازدید کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان، همزمان با بازدید از این شهرک سینمایی که طی 3 سال ابتدایی دهه 90 و به منظور فراوری فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) ساخته شد و لوکیشن هایی از شهر های مکه، مدینه و مناطقی از شام را در دوران ولادت تا نوجوانی رسول اکرم در خود جای داده، در پروژه عظیم سریال تاریخی سلمان فارسی حضور پیدا کرد و ضمن بازدیدی از لوکیشن های این سریال که به کارگردانی داوود میرباقری در حال فراوری است، با وی، تهیه کننده و تعدادی از عوامل این سریال تاریخی تبادل نظر کرد.

بر اساس این گزارش هم اکنون بخش هایی از سریال سلمان فارسی که صحنه هایی از دوره بیزانس را به تصویر می کشد در شهرک سینمایی نور و با مشارکت بنیاد مستضعفان در حال فراوری است که برای تصویربرداری این بخش از سریال سلمان، لوکیشن های جدیدی به این شهرک اضافه شده است.

فتاح در ملاقات با میرباقری، تهیه کننده و تعدادی از عوامل فراوری این سریال، با تاکید بر لزوم حمایت بنیاد مستضعفان از ساخت سریال های فاخر و تاریخی گفت: این شهرک سینمایی به عنوان عظیم ترین شهرک سینمایی کشور در خدمت ساخت محصولات فاخر فرهنگی خواهد بود و کوشش می کنیم از ظرفیت این شهرک سینمایی برای فراوری پروژه های عظیم سینمایی و سریال کشور استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، شهرک سینمایی نور بعنوان عظیمترین شهرک سینمایی ایران با سرمایه گذاری بنیاد در مساحتی به وسعت 92 هکتار احداث شده که در آن دکور هایی از شهر های مکه، مدینه و کلیسای بحیرا در شهر بصرای شام در مقیاس واقعی با استفاده از مصالح سبک و مقاوم، شبیه سازی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1605

به "بازدید رئیس بنیاد مستضعفان از پروژه عظیم ساخت سریال سلمان فارسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رئیس بنیاد مستضعفان از پروژه عظیم ساخت سریال سلمان فارسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید