بازدید بیش از صد هزار نفر از جاذبه های گردشگری قزوین در تعطیلات عید فطر

به گزارش مجله تور یک روزه، میراث آریا/ براساس اخبار واصله، بازدید بیش از صد هزار نفر از جاذبه های گردشگری قزوین در تعطیلات عید فطر اجرا شده است.

بازدید بیش از صد هزار نفر از جاذبه های گردشگری قزوین در تعطیلات عید فطر

علیرضا خزائلی گفت: در تعطیلات هفته گذشته و همزمان با عید سعید فطر تعداد 101 هزار و 566 جهانگرد از آثار تاریخی و جاذبه های جهانگردی استان بازدید کردند که منطقه الموت شامل قلعه حسن صباح و دریاچه اوان، امامزاده حسین (ع)، دولتخانه صفوی و مجموعه سعدالسلطنه بیشترین مقدار بازدید را به خود اختصاص دادند.

مدیر کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی قزوین با اشاره به تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی استان در این مدت اضافه نمود: طی این مدت بعلاوه تعداد 24 هزار و 566 نفر شب اقامت در واحدهای اقامتی رسمی اعم از هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه های بومگردی و سنتی و خانه مسافرهای دارای مجوز و مراکز اقامتی غیررسمی شامل اقامتگاه های موقت، واحدهای وابسته به آموزش و پرورش و... در استان به ثبت رسیده است.

او یادآور شد: در تعطیلات هفته گذشته بعلاوه 229 فقره بازدید نظارتی از تاسیسات جهانگردی استان با هدف نظارت بر نحوه ارائه خدمات به جهانگردان صورت گرفته که در خلال این بازرسی ها شش فقره تذکر شفاهی و پنج مورد اخطار کتبی به تاسیسات جهانگردی ارائه شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2036

به "بازدید بیش از صد هزار نفر از جاذبه های گردشگری قزوین در تعطیلات عید فطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید بیش از صد هزار نفر از جاذبه های گردشگری قزوین در تعطیلات عید فطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید