اولین واکنش از اردوی تیم ملی به اتفاق تلخ برابر ایتالیا

به گزارش مجله تور یک روزه، تیم ملی والیبال ایران در حالی که ست سوم ملاقات مقابل ایتالیا را 24-20 جلو بود نهایتاً در عین ناباوری 26-24 کار را به قهرمان دنیا واگذار نموده تا یک شکست سنگین 3-0 را تجربه نموده باشد.

اولین واکنش از اردوی تیم ملی به اتفاق تلخ برابر ایتالیا

مصطفی کارخانه مشاور فنی تیم ملی والیبال ایران که در کنار تیم حضور دارد، به این اتفاق تلخ واکنش نشان داده است. او گفت: متاسفانه تیم ملی والیبال ایران با تمام شایستگی هایش دیروز کار را مقابل قهرمان دنیا واگذار کرد. ما به تیم کوچکی نباختیم؛ ایران مقابل ایتالیا بازنده شد که با تمام توانش آمده بود. ایتالیا که در هفته اول با بازیکنان جوانش دو باخت آورده بود سریع به سراغ ستاره های اصلی اش رفت.

کارخانه در ادامه گفت: تیم ما جوان شده و اینکه بازی 24-20 را می بازیم به خاطر همین نوسانات و جوانی است. باید شکیبا باشیم تا این بازیکنان به خودشان باور پیدا نمایند. امیدوارم امروز که تیم استراحت دارد برای ملاقات برابر آمریکا ریکاوری ذهنی خوبی داشته باشد. در ملاقات مقابل آمریکا ما نیاز داریم که این تیم بزرگ را شکست دهیم و امیدوارم که فردا این اتفاق رخ دهد.

کارخانه در انتها گفت: این شکست باید فراموش شود و ما خودمان را برای ملاقات مقابل آمریکا آماده کنیم. بازی با ایتالیا به عقب بر نمی شود اما درس بزرگی به ما داد که باید هوشیار باشیم و با دقت بیشتری عمل کنیم. امیدوارم از اینجا به بعد دقت، تمرکز و انسجام ما بیشتر شود. من خودم در سالن حضور داشتم و دیدم که کادر فنی ما در آن ست که 24-20 جلو بودیم، همه کار برای پیروزی انجام داد. بازیکنان تمام کوشش خود را انجام دادند و امیدوارم چنین اتفاقاتی دیگر تکرار نشود و در بازی های بعدی نیز جبران کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 1 تیر 1402 بروزرسانی: 1 تیر 1402 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2222

به "اولین واکنش از اردوی تیم ملی به اتفاق تلخ برابر ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین واکنش از اردوی تیم ملی به اتفاق تلخ برابر ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید