امکان خرید و شارژ غیرحضوری بلیت مترو فراهم شد
به گزارش مجله تور یک روزه، سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از ارائه خدمات هوشمند در حوزه خرید و شارژ غیرحضوری بلیت مترو اطلاع داد.
به گزارش ایسنا، هادی زند با اشاره به اهمیت مدیریت زمان گفت: شهروندان و مسافران شهر زیرزمینی می توانند پیش از مراجعه به ایستگاه های مترو، برای تهیه بلیت و یا شارژ کارت های اعتباری از خدمات آنلاین استفاده نمایند.
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اضافه کرد: امکان دریافت خدمات مرتبط با بلیت مترو در سایت ها و اپلیکیشن های گوشی همراه از جمله سایت و اپلیکیشن تهران من وجود دارد و مسافران می توانند بدون اتلاف وقت، سفر خود را با مترو شروع نمایند.
بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، وی با بیان اینکه استفاده از این خدمات آنلاین به جای استفاده از دستگاه های داخل ایستگاه های مترو و یا مراجعه به باجه های فروش بلیت می تواند منجر به صرفه جویی در زمان و بعلاوه آسایش بیشتر مسافران گردد، توضیح داد: شهروندان می توانند با خرید بلیت تک سفره از این طریق، بارکد بلیت را روی گوشی همراه خود دریافت و هنگام تردد صفحه نمایش گوشی را روی گیت گذاشته و عبور نمایند. بعلاوه به وسیله این اپلیکیشن ها می توانند از میزان مبلغ کارت بلیت اعتباری خود نیز آگاه شوند و در صورت لزوم موجودی کارت را افزایش دهند.
منبع: فرارو