افشای طراحی و مشخصات گوشی هوشمند موتورولا Frontier

به گزارش مجله تور یک روزه، اولین گزارش قابل اعتماد درباره مشخصات و طراحی گوشی موتورولا Frontier به تازگی به بیرون درز کرده است.

افشای طراحی و مشخصات گوشی هوشمند موتورولا Frontier

به گزارش خبرنگاران، ماه گذشته میلادی (دسامبر 2021) گزارش هایی در مورد یک پرچمدار آینده موتورولا منتشر شد و گفته شد که ظاهرا قرار است این دستگاه با سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP1 سامسونگ و چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس ارائه شود. کمی بعد نیز اولین رندر ها از آن منتشر شد. اکنون، وبسایت خبری آلمانی WinFuture یک تصویر رسمی از Motorola Frontier 22 در کنار بیشتر مشخصات کلیدی آن را به تازگی منتشر کرده است.

این گوشی دارای یک برآمدگی چشمگیر برای دوربین های پنل پشتی است. همچنین طبق تصویر منتشرشده، دوربین اصلی پنل پشتی فضای بزرگی را به خود اختصاص می دهد. ادعا شده است که این دوربین اصلی یک لنز شگفت انگیز 200 مگاپیکسلی است. همچنین گفته می شود که این سنسور دارای قابلیت OIS (لرزش گیر اپتیکال تصویر) است و به همراه یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 2 برابر، سیستم دوربین سه گانه دستگاه را تشکیل می دهند. در پنل جلویی یک نمایشگر POLED منحنی 6.67 اینچی با نرخ تازه سازی 144 هرتز و یک دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی وجود دارد.

از منابع دیگر نیز اطلاعاتی به دست ما رسیده است. از جمله می دانیم که احتمالا این دستگاه به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مجهز خواهد شد. این چیپست با 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود.

انرژی این دستگاه از طریق یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 125 وات تأمین می شود. این باتری همچنین از شارژ بی سیم که سرعتی بین 30 تا 50 وات دارد، پشتیبانی خواهد کرد. سیستم عامل این گوشی، اندروید 12 با رابط کاربری MyUX موتورولا خواهد بود. انتظار می رود موتورولا فرانتیر در ماه ژوئیه سال جاری میلادی عرضه شود. متاسفانه هنوز هیچ گزارشی در مورد قیمت احتمالی این گوشی هوشمند آینده منتشر نشده است.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1954

به "افشای طراحی و مشخصات گوشی هوشمند موتورولا Frontier" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای طراحی و مشخصات گوشی هوشمند موتورولا Frontier"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید