از کجا گوشی با قیمت مصوب بخریم ؟

به گزارش مجله تور یک روزه، یکی از مهمترین عوامل اثرگذار در خرید گوشی، برند تولیدکننده آن است. برندهای شناخته شده تر که تجربه بهتری از خرید را در ذهن کاربر به جای گذاشته اند از اقبال عمومی بیشتری برخوردار هستند.

از کجا گوشی با قیمت مصوب بخریم ؟

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام نوزده کالا، سامسونگ و هواوی دو شرکت بزرگ و مشهور در این زمینه هستند که در بین ایرانیان نیز به جایگاه خاص خود رسیده و طرفداران خود را دارند. این دو شرکت بزرگ جز 5 تولیدکننده برتر اسمارتفون به شمار می روند که به دلیل تنوع بالای مدل های گوشی، امکانات مدرن و بروز و قیمت های متنوع نیازهای مشتریان از هر قشری را پاسخگو هستند.

سری A سامسونگ و سری Y هواوی از فروش مناسبی در بین این محصولات برخوردارند. به دلیل اینکه ایران یکی از بازارهای فروش مهم و گسترده این دو برند است، جلب نظر مخاطب تنها با مواردی چون برخورداری از قیمت مصوب گوشی و برخورداری از تنوع مدل ممکن خواهد شد. در میان تعداد کثیر عرضه کنندگان و فعالان این عرصه، قطعاً مشتریان به دنبال بهترین قیمت گوشی در ایران هستند. وب سایت فروشگاهی 19کالا که یکی از معتبرترین مراکز فروش اینترنتی گوشی در ایران است، توانسته است با ارائه امکانات متعدد و آگاهی دادن صادقانه به کاربران درباره انواع گوشی های هوشمند به ویژه به کمک ابزار مقایسه آنلاین گوشی اعتماد مشتریان را جلب کند. 19کالا در کنار این موارد، محصولات خود را با قیمت مصوب و گارانتی رسمی عرضه می کند.

این وب سایت در طرح فروش طلایی با در نظر دریافت سلیقه مخاطب و استقبال ویژه از این دو برند اقدام به عرضه مدل های محبوب و پرطرفدار کرده است. اگر قصد خرید گوشی هواوی یا خرید گوشی سامسونگ را دارید و علاوه بر امکانات میزان هزینه نیز برای شما دارای اهمیت است 19 کالا مدل های متنوعی را در این طرح عرضه می کند از جمله:

سری A سامسونگ 2019

سری Y هواوی 2019

برای دیدن لیست گوشی با قیمت مصوب به فروشگاه اینترنتی سایت 19 کالا مراجعه کنید.

با مراجعه به این سایت علاوه بر بررسی مشخصات گوشی از طریق امکانات مختلف و نقد و بررسی های جامع، خرید اینترنتی منحصر بفردی را تجربه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 506

به "از کجا گوشی با قیمت مصوب بخریم ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از کجا گوشی با قیمت مصوب بخریم ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید