اختصاصی، لیست پیشنهادی کمیته ملی المپیک برای حضور در شورای المپیک آسیا به 13 نفر افزایش یافت

به گزارش مجله تور یک روزه، لیست پیشنهادی کمیته ملی المپیک ایران به شورای المپیک آسیا برای کسب کرسی به 13 نفر افزایش یافت.

اختصاصی، لیست پیشنهادی کمیته ملی المپیک برای حضور در شورای المپیک آسیا به 13 نفر افزایش یافت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، اعضای ایرانی معرفی شده از سوی کمیته ملی المپیک ایران به شورای المپیک آسیا برای کمیته های مختلف از 9 نفر به 13 نفر رسید.

لیست اعضا پس از نشست انوک به شورای المپیک آسیا ارسال شد اما با توجه به اینکه OCA در نامه خود قید نموده تا اسفند ماه امکان تغییر در لیست وجود دارد، این اسامی در اختیار اعضای هیئت اجرایی قرار گرفته تا در روز شنبه آینده و در نشست هیئت اجرایی مورد آنالیز قرار گیرد و در نهایت ممکن است این لیست با تغییراتی روبه رو گردد.

اسامی اعضای معرفی شده برای عضویت در شورای المپیک آسیا از سال 2019 تا 2023 به توضیح زیر است:

1- هیئت اجرایی: سید رضا صالحی امیری 2- کمیته محیط زیست: مهرافزا منوچهری 3-کمیته فرهنگی: فضل الله باقرزاده 4-کمیته ورزش و زنان: فریبا محمدیان 5-کمیته ورزشکاران: هادی ساعی 6- کمیته ورزش برای همه: غلامعلی محمد علیپور 7-کمیته ورزش: اصغر رحیمی 8- کمیسیون آموزش و پرورش: رضا قراخانلو (ریاست) 9- کمیته رسانه: محمود عبدالهی 10- کمیته پزشکی: غلامرضا نوروزی 11- کمیته آمار و اطلاعات: کیومرث هاشمی (ریاست) 12- کمیته مالی: فریدون رهنمای رودپشتی 13- کمیته قوانین: عاطفه اسلامیان

به گزارش خبرنگاران نصرالله سجادی و بهرام افشارزاده اعضای ایرانی کمیته هماهنگی بازی ها و کمیته صلح به وسیله ورزش از سال 2015 تا 2019 بودند. رئیس این کمیته ها به انتخاب رئیس شورای المپیک آسیا است و این شانس برای سجادی و افشارزاده وجود دارد که بار دیگر برای سال 2019 تا 2023 این پست را در اختیار بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 112

به "اختصاصی، لیست پیشنهادی کمیته ملی المپیک برای حضور در شورای المپیک آسیا به 13 نفر افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاصی، لیست پیشنهادی کمیته ملی المپیک برای حضور در شورای المپیک آسیا به 13 نفر افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید