شروع پیش فروش نو سایپا از روز پنجشنبه

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگاران، طرح تازه فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه شروع می گردد و تا ساعت هشت صبح روز دوشنبه ششم دی ماه ادامه خواهد داشت.

شروع پیش فروش نو سایپا از روز پنجشنبه

گفتنی است فرصت مشارکت در پیش فروش های یکساله و مشارکت در فراوری محصولات سایپا براساس آیین نامه های ابلاغی دو روز کاری است اما گروه خودروسازی سایپا برای افزایش رضایت مشتریان و تسهیل جهت مشارکت بیشتر در این طرح ها، امکان ثبت نام در روزهای پنجشنبه و آدینه را نیز فراهم نموده است.

به گزارش گروه خودروسازی سایپا، در این طرح های پیش فروش، گروه خودروسازی سایپا 6 محصول شاهین.جی ، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا.اس و وانت 151 اس.ای با موتور ام.13 را عرضه می نماید.

متقاضیان خرید این محصولات می توانند به وسیله سایت https://saipa.iranecar.com/ در یکی از روش های پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در فراوری و یا هر دو روش ثبت نام نمایند.

بر اساس برنامه ریزی اجرا شده، در روز قرعه کشی، ابتدا منتخبین روش پیش فروش یکساله تعیین می شوند و در صورت انتخاب برای این طرح، متقاضی در قرعه کشی پیش فروش مشارکت فراوری، شرکت داده نخواهند شد.

براساس برنامه ریزی اجرا شده برندگان قرعه کشی دو روش پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در فراوری 72 ساعت فرصت دارند که نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1920

به "شروع پیش فروش نو سایپا از روز پنجشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پیش فروش نو سایپا از روز پنجشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید