10 رستوران برتر ونیز را بشناسید

به گزارش مجله تور یک روزه، یکی از برگ برنده های سفر، شناختن بهترین رستوران ها در هر شهر و کشور است. رستوران خوب می تواند خاطره ای فراموش نشدی از سفر را در ذهن ما بسازد.

10 رستوران برتر ونیز را بشناسید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

رستوران رفتن در سفر، یکی از بخش های لذت بخش است. شناختن رستوران های معروف هر شهر یا کشور به شما یاری می نماید تا علاوه بر تجربه لذت بخش از سلامت غذایی که می خورید هم مطمئن شوید. در این مطلب به سراغ 10رستوران برتر در مرکز ونیز و حومه آن پرداخته ایم. اگر به زودی سفری به ونیز دارید، همراه ما باشید تا بهترین رستوران های این منطقه را بشناسید.

رستوران برریا فرست، میدان سن مارکو

پیدا کردن محلی مناسب برای غذا خوردن در نزدیکی میدان سن مارکو، در واقع کاری غیرممکن است. این صحبت بخشی از تجربیات سفر توریستی است که مصیبت پیدا کردن رستورانی خوب در نزدیکی میدان سن مارکو را کشیده است. رستوران برریا فرست درواقع شبیه به نگینی میان بیابان است. این رستوران بیش از 50 سال سابقه کار دارد و بسیاری از ونیزی ها برای صرف غذا به این رستوران می آیند. ساندویچ های این رستوران بسیار معروف است و از نان چاودار برای تهیه آن استفاده می گردد. در کنار کیفیت، قیمت بسیار مناسب رستوران مشتری های آن را زیاد نموده است، با 10 یورو می توانید یک ساندویچ و یک نوشیدنی خنک میل کنید. از جمله غذاهای مخصوص رستوران می توان به گوشت گاو کبابی با پنیر محلی اشاره نمود.

رستوران H2 NO، پل ریالتو

بازار ریالتو در نزدیکی پل ریالتو یکی از شلوغ ترین بازارهای محلی ونیز است. چند قدم آن طرف تر از بازار رستورانی با نامی عجیب هزاران گردشگر را به سوی خود می کشاند. این رستوران H2 NO نام دارد. آشپز رستوران دیوید ورنا نام دارد که همراه با خواهر خود ماری آنجل این رستوران را اداره می نماید. غذاهای عجیب و غریبی در منو رستوران دیده می گردد که از جمله آن ها می توان به صدف پخته شده همراه با کلم سبز، هشت پا در کنار سبزیجات پخته شده، ماهی قزل آلا دودی با مارچوبه و سالاد مخصوص سرآشپز اشاره نمود.

با 15 یورو می توانید شامی سبک در H2 NO میل کنید.

رستوران لا ریویستا، گالری دل آموزشگاه

پس از بازدید از گالری دل آموزشگاه و شاهکارهای هنرمندانی مانند تینتورتو، کانالتو، به سمت خیابان زاتره بروید و از فضای رستوران لاریویستا لذت ببرید. دکوراسیون رستوران بسیار زیبا است و در جلوی رستوران فضای بازی برای مشتریان قرار داده شده است. قیمت های منو این رستوران میانگین 13 تا 16 یورو است. سرآشپز رستوران، شیلا برنگو دستورالعمل های خاصی برای پخت غذا دارد و همواره مشتریان زیادی به رستوران او مراجعه می نمایند. اگر گیاهخوار هستید، این رستوران پیشنهادهایی هم برای شما دارد. از محبوب ترین غذاهای رستوران اردک زعفرانی را می توان نام برد.

رستوران باکارو دفیوره، ساختمان پالازو گراسی

ساختمان پالازو گراسی یکی از معروف ترین و قدیمی ترین ساختمان های ایتالیا است که به طور منظم میزبان معروف ترین و پرفروش ترین نمایشگاه های هنری بوده است. موسسه دفیوره در طبقه همکف این ساختمان رستورانی بانام رستوران باکارو دفیوره تاسیس نموده است که حدود 50 سال است که به فعالیت خود ادامه داده است. از جمله غذاهای محبوب رستوران می توان به سالاد گردو، کباب ایتالیایی، ماهی مرکب اشاره نمود. حداقل هزینه صرف غذا در این رستوران 10 تا 12 یورو است.

رستوران اوستریا آی کاکیاتوری، محله مورانو

اگر به مورانو ونیز رفتید، از شرکت در ورکشاپ های شیشه گری غافل نشوید. این جزیره به صنعت شیشه گری معروف است و از گذشته حرفه بسیاری از مردم منطقه شیشه گری بوده است. رستوران اوستریا آی کاکیاتوری یکی از معروف ترین و قدیمی ترین رستوران های این منطقه است که محصولات تازه مزارع را برای ساخت غذاهای لذیذ استفاده می نماید. ساندویچ های مخصوص با پنیر موزارلا یکی از محبوب ترین غذاهای این رستوران است.

رستوران تراتوریا آلا مادلنا، بورانو

بورانو جزیره ای در تالاب ونتزیا است که در شمال ایتالیا قرار گرفته است و شبیه به ونیز مجمع الجزایری است که به وسیله پل به هم متصل می شوند. این جزیره به جزیره ماهیگیران مشهور است و یکی از زیباترین مکان های حومه ونیز است. رستوران تراتوریا آلا مادلنا یکی از محبوب ترین رستوران های این منطقه است. یک ناهار مفصل در این رستوران برای شما 40 یورو آب می خورد. یکی از محبوب ترین غذاهای رستوران ماهی دودی است که هر روز تازه سرو می گردد.

رستوران 40.60، موزه پگی گوگنهایم ونیز

موزه پگی گوگنهایم ونیز، موزه هنر معاصر در ونیز است که آثار هنرمندانی نظیر پالازو، پیکاسو، ماتیس، ماکس ارنست و بسیاری از هنرمندان در آن نگه داری می گردد. رستوران 40.60 رستورانی معروف در نزدیکی پل موزه است که صاحب آن سرآشپز جوانی با نام آندره پرینی است. سبک پخت غذا در این رستوران بخارپز است و مطمئن باشید در این رستوران سالم ترین غذای عمرتان را میل می کنید. پنیرهایی که در پخت غذا از آن ها استفاده می گردد، بسیار خاص است و یک نوع سس دودی بسیار معروف در رستوران 40.60 سرو می گردد. شیرینی های خوشمزه این رستوران صبح شما را می سازد.

رستوران اوستریا آل باکو، گتو یهودی ها

گتو به محله هایی در شهرهای بزرگ گفته می گردد که افرادی از یک قوم خاص در آن سکونت دارند. گتو یهودی ها یکی از قدیمی ترین گتوهای ایتالیا است که قدمتی برابر با 500 سال دارد. رستوران های این محله یهودی نشین بسیار معروف است و سالانه هزاران گردشگر برای امتحان کردن مزه غذاهای یهودی به این منطقه می آیند. رستوران اوستریا آل باکو یکی از بهترین رستوران های این منطقه است که فضایی دل نشین دارد. اگر دوست دارید خوشمزه ترین پاستا عمرتان را بخورید، به این رستوران سری بزنید. یکی از محبوب ترین غذاهای اصلی منو رستوران اوستریا، کباب بره با سبزیجات مخصوص است.

رستوران دا ساندرو، ایزولا دی سن جورجیو

ایزولا دی سن جورجیو یکی از جزایر ایتالیا است که به دلیل وجود کلیسای مشهور پالادیان در آن بسیار محبوب است. رستوران دا ساندرو یکی از محبوب ترین رستوران های این منطقه است که بدون شک بهترین پیتزای عمرتان را در این رستوران خواهید خورد. خمیرهای پیتزا در این رستوران با دستور خاصی تهیه می گردد و 50 نوع پیتزا مختلف در رستوران سرو می گردد. اگر روزی به رستوران دا ساندرو رفتید، پیتزا سالامی آن را حتماً امتحان کنید.

رستوران اوستریا آل پونته، باغ دوسالانه ونیز

باغ دوسالانه ونیز محلی برای برگزاری دوسالانه های هنری است. در بخش پشتی این باغ رستورانی با نام اوستریا آل پونته وجود دارد که یکی از شلوغ ترین رستوران های ونیز است. تراس این رستوران منظره ای بی نظیر دارد و خدمات رستوران بی نظیر است. برای صرف یک وعده غذا در این رستوران باید حدود 20 یورو خرج کنید.

منبع: کجارو / flipboard.com
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 542

به "10 رستوران برتر ونیز را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 رستوران برتر ونیز را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید