گوگل جزئیات بیشتری در خصوص پیکسل تبلت ارائه داد

به گزارش مجله تور یک روزه، ساعاتی قبل در کنار معرفی جدیدترین گوشی های پیکسل، این شرکت جزئیات بیشتری از پیکسل تبلت را عنوان کرد. این شرکت ماه ها قبل ساخت این تبلت را تایید نموده بود و حالا می توانیم به جزئیات بیشتری از آن بپردازیم.

گوگل جزئیات بیشتری در خصوص پیکسل تبلت ارائه داد

یکی از مهم ترین ویژگی های این تبلت، اتصال به پایه مغناطیسی است که به عنوان شارژر بی سیم عمل می نماید و با استفاده از آن، پیکسل تبلت به عنوان نمایشگر هوشمند انجام وظیفه خواهد نمود. در این شرایط، پیکسل تبلت یادآور دستگاه نست هاب مکس است که برای کارهایی مانند ارتباط با گوگل اسیستنت و کنترل گجت های هوشمند خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. باید خاطرنشان کنیم آمازون هم از چند سال قبل چنین قابلیتی را برای تبلت های فایر ارائه داده است.

مانند گوشی های سری پیکسل 7، پیکسل تبلت هم از چیپست تنسور G2 استفاده بود. رابط کاربری این تبلت مبتنی بر زبان طراحی Material You است. باید خاطرنشان کنیم در سال 2019 گوگل اظهار داشت که از بازار تبلت ها خارج شده و دیگر تبلت جدیدی فراوری نمی نماید. در سال های 2012 تا 2018 گوگل چندین تبلت با همکاری شرکت های مختلف راهی بازار کرد. اگرچه تبلت های نکسوس هواداران زیادی پیدا کردند، اما تبلت های پیکسل با استقبال چندانی روبرو نشدند. مهم ترین مشکل تبلت های پیکسل مربوط به نرم افزار بود و بدون شک حالا گوگل میخواهد توجه زیادی به این موضوع نشان بدهد.

در همین زمینه باید به آپدیت اندروید 12L اشاره کنیم که برای دستگاه های مبتنی بر نمایشگرهای بزرگ ویژگی های مفید متعددی را ارائه می نماید. از بین این ویژگی ها می توانیم به به روز رسانی تسک بار و بهبود قابلیت های مربوط به چندوظیفگی اشاره کنیم. بعلاوه گوگل اعلام نموده که در همکاری با توسعه دهندگان، در پی بهینه سازی اپ های مختلف های برای تبلت ها است. به طور کلی به نظر می رسد این بار گوگل در بازار تبلت ها شانس زیادی برای موفقیت دارد اما بعد از عرضه آن می توانیم در این زمینه با قاطعیت صحبت کنیم.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مهر 1401 بروزرسانی: 15 مهر 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2110

به "گوگل جزئیات بیشتری در خصوص پیکسل تبلت ارائه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل جزئیات بیشتری در خصوص پیکسل تبلت ارائه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید