طراحی بیرونی ویلا: کشف اتاق بردگان در یک ویلا در حومه شهر سوخته پمپئی

به گزارش مجله تور یک روزه، ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، کشف اتاق بردگان در یک ویلا در حومه شهر سوخته پمپئی صورت پذیرفت.

طراحی بیرونی ویلا: کشف اتاق بردگان در یک ویلا در حومه شهر سوخته پمپئی

جهت دریافت خدمات طراحی بیرونی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

باستان شناسان ایتالیایی از کشف اتاقی محقر که محل زندگی بردگان بود در حومه شهر باستانی پمپئی خبر دادند. در این اتاق کوچک که در ویلایی بزرگ در 700 متری شمال غرب دیوارهای شهر پمپئی کشف شده، سه تخت چوبی و یک صندوق چوبی حاوی اشیاء فلزی و پارچه ای بجا مانده است.

این اکتشاف مهم حدود یک سال پس از آن به وقوع پیوسته که بقایای دو قربانی فوران آتشفشان کوه وزوو در همین ویلا کشف شد، اسکلت هایی که گفته میشد به یک ارباب و برده اش تعلق دارند.

به گفته باستان شناسان، یک پنجره کوچک در بالای اتاق تنها راه ورود نور به این اتاق 16 متر مربعی بوده و هیچ نشانی از وسایل تزئینی روی دیوارها بچشم نمی خورد.

به گفته گابریل زوکتریژل (Gabriel Zuchtriegel)، مدیر پارک باستان شناختی پمپئی این اکتشاف استثنایی است، چون تصویری نایاب از حقیقت زندگی مردم به دست می دهد، تصویری که معمولا در منابع تاریخی که به دست مردان طبقه اشراف نوشته می شدند، خبری از آن نیست.

از زیر تخت های این بردگان باستانی چند شی شخصی از جمله آمفوراهای بزرگ و کوزه های سرامیکی نیز پیدا شده است. سه تختی که در این اتاق کشف شده از طناب و تخته های چوبی ساخته شده اند و یکی از آنها ظاهرا به یک بچه تعلق داشته است.

زوکتریژل می گوید: آنچه بیش از همه جلب توجه می نماید، کوچک و بی سروسامان بودن این اتاق است. این اتاق چیزی بود مابین خوابگاه و انبار. این قطعا یکی از هیجان انگیزترین اکتشافات عمر من به عنوان یک باستان شناس است حتی بدون وجود گنجینه های بزرگ. گنجینه حقیقی در اینجا تجربه انسانی است که در این مورد مربوط به آسیب پذیرترین اعضای جامعه دوران باستان است. حفاری این ویلا در سال 2017 شروع شد و از آن موقع تا به امروز چند یادگار تاریخی مختلف در آن کشف شده اند که از آن جمله میتوان به یک ارابه تشریفاتی و یک اصطبل حاوی اسکلت سه اسب رام شده اشاره نمود.

منبع: همگردی
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1837

به "طراحی بیرونی ویلا: کشف اتاق بردگان در یک ویلا در حومه شهر سوخته پمپئی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی بیرونی ویلا: کشف اتاق بردگان در یک ویلا در حومه شهر سوخته پمپئی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید