زیباترین نقاط کانادا در پاییز

به گزارش مجله تور یک روزه، کانادا کشوری پهناور با طبیعتی خیره کننده است که در هر فصلی از سال زیبایی های خاص خود را دارد. اما پاییز در کانادا فصلی به خصوص جادویی است، زمانی که برگ درختان به رنگ های نارنجی، قرمز و زرد در آمده و منظره ای نفس گیر را خلق می کنند.

زیباترین نقاط کانادا در پاییز

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در اینجا برخی از زیباترین نقاط کانادا برای دیدن برگ های پاییزی را به شما معرفی می کنیم:

پارک ملی بنف: این پارک ملی مشهور در رشته کوه های راکی کانادا واقع شده و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در کانادا است. در فصل پاییز، پارک ملی بنف به تابلوی نقاشی رنگارنگی تبدیل می شود که با دریاچه های فیروزه ای، کوه های پوشیده از برف و جنگل های رنگارنگ احاطه شده است. برخی از بهترین مکان ها برای دیدن برگ های پاییزی در پارک ملی بنف عبارتند از: دریاچه لوئیز، دریاچه مری، دریاچه مورین و جاده بانف گوندولا.

پارک ملی جاسپر: این پارک ملی زیبا در استان آلبرتا کانادا واقع شده و دومین پارک ملی بزرگ کانادا است. پارک ملی جاسپر به دلیل مناظر خیره کننده خود از جمله دریاچه ها، کوه ها، یخچال های طبیعی و آبشارها شناخته شده است. در فصل پاییز، پارک ملی جاسپر به مکانی جادویی تبدیل می شود که در آن می توانید انواع رنگ های پاییزی را از زرد و نارنجی گرفته تا قرمز و بنفش مشاهده کنید. برخی از بهترین مکان ها برای دیدن برگ های پاییزی در پارک ملی جاسپر عبارتند از: دریاچه مالین، دریاچه میستایا، دریاچه پیرامید، جاده آسمان پینتو و آبشار آتاباسکا.

پارک ملی Algonquin: این پارک ملی زیبا در استان انتاریو کانادا واقع شده و قدیمی ترین پارک استانی کانادا است. پارک ملی Algonquin به دلیل مناظر متنوع خود از جمله جنگل ها، دریاچه ها، رودخانه ها و تالاب ها شناخته شده است. در فصل پاییز، پارک ملی Algonquin به مکانی جادویی تبدیل می شود که در آن می توانید انواع رنگ های پاییزی را از زرد و نارنجی گرفته تا قرمز و بنفش مشاهده کنید. برخی از بهترین مکان ها برای دیدن برگ های پاییزی در پارک ملی Algonquin عبارتند از: دریاچه Opeongo، دریاچه Canoe، جاده حوضچه بیدستر و مسیر پیاده روی Whiskey Jack.

کبک سیتی: این شهر تاریخی زیبا در استان کبک کانادا واقع شده است. کبک سیتی به دلیل خیابان های سنگفرش شده، قلعه تاریخی و معماری فرانسوی خود شناخته شده است. در فصل پاییز، کبک سیتی به مکانی جادویی تبدیل می شود که در آن می توانید انواع رنگ های پاییزی را در پس زمینه قلعه تاریخی شهر مشاهده کنید. برخی از بهترین مکان ها برای دیدن برگ های پاییزی در کبک سیتی عبارتند از: پارک Champ de Bataille، پارک Terrasse Dufferin و خیابان Petit Champlain.

جزیره کیپ برتون: این جزیره زیبا در استان نوا اسکوشیا کانادا واقع شده است. جزیره کیپ برتون به دلیل سواحل خیره کننده، روستاهای ماهیگیری و مناظر کوهستانی خود شناخته شده است. در فصل پاییز، جزیره کیپ برتون به مکانی جادویی تبدیل می شود که در آن می توانید انواع رنگ های پاییزی را در پس زمینه مناظر خیره کننده جزیره مشاهده کنید. برخی از بهترین مکان ها برای دیدن برگ های پاییزی در جزیره کیپ برتون عبارتند از: مسیر Cabot Trail، پارک ملی Cape Breton Highlands و روستای Baddeck.

جنگل های Gatineau: این جنگل های زیبا در نزدیکی شهر اتاوا، پایتخت کانادا واقع شده اند. جنگل های Gatineau به دلیل مسیرهای پیاده روی متعدد، رودخانه ها و دریاچه های خود شناخته شده اند. در فصل پاییز، جنگل های Gatineau به مکانی جادویی تبدیل می شوند که در آن می توانید انواع رنگ های پاییزی را از زرد و نارنجی گرفته تا قرمز و بنفش مشاهده کنید. برخی از بهترین مکان ها برای دیدن برگ های پاییزی در جنگل های Gatineau عبارتند از: پارک Mackenzie King Estate، پارک Gatineau Park Visitor Centre و مسیر پیاده روی Pink Lake.

آبشار نیاگارا: این آبشار مشهور در مرز کانادا و ایالات متحده آمریکا واقع شده است. آبشار نیاگارا یکی از پربازدیدترین آبشارهای جهان است و در فصل پاییز، زمانی که برگ درختان به رنگ های نارنجی، قرمز و زرد در آمده اند، منظره ای نفس گیر را خلق می کند. برخی از بهترین مکان ها برای دیدن برگ های پاییزی در آبشار نیاگارا عبارتند از: پارک Table Rock، پارک Queen Victoria Park و مسیر پیاده روی Niagara River Trail.

پارک ملی Kejimkujik: این پارک ملی زیبا در استان نوا اسکوشیا کانادا واقع شده است. پارک ملی Kejimkujik به دلیل دریاچه های متعدد، جنگل های انبوه و حیات وحش متنوع خود شناخته شده است. در فصل پاییز، پارک ملی Kejimkujik به مکانی جادویی تبدیل می شود که در آن می توانید انواع رنگ های پاییزی را از زرد و نارنجی گرفته تا قرمز و بنفش مشاهده کنید. برخی از بهترین مکان ها برای دیدن برگ های پاییزی در پارک ملی Kejimkujik عبارتند از: دریاچه Kejimkujik، دریاچه Jeremy و مسیر پیاده روی Mersey River Trail.

پارک ملی Fundy: این پارک ملی زیبا در استان نیوبرانزویک کانادا واقع شده است. پارک ملی Fundy به دلیل جزر و مد عظیم خود که از بلندترین جزر و مدهای جهان است شناخته شده است. در فصل پاییز، پارک ملی Fundy به مکانی جادویی تبدیل می شود که در آن می توانید انواع رنگ های پاییزی را در پس زمینه جزر و مد عظیم پارک مشاهده کنید. برخی از بهترین مکان ها برای دیدن برگ های پاییزی در پارک ملی Fundy عبارتند از: مسیر پیاده روی Hopewell Rocks، مسیر پیاده روی Point Wolfe و مسیر پیاده روی Dickson Falls.

جنگل های Haliburton: این جنگل های زیبا در استان انتاریو کانادا واقع شده اند. جنگل های Haliburton به دلیل دریاچه های متعدد، جنگل های انبوه و تپه های زیبای خود شناخته شده اند. در فصل پاییز، جنگل های Haliburton به مکانی جادویی تبدیل می شوند که در آن می توانید انواع رنگ های پاییزی را از زرد و نارنجی گرفته تا قرمز و بنفش مشاهده کنید. برخی از بهترین مکان ها برای دیدن برگ های پاییزی در جنگل های Haliburton عبارتند از: دریاچه Algonquin، دریاچه Eagle و مسیر پیاده روی Whiskey Jack Trail.

دریاچه ساپریور: این دریاچه بزرگ در مرز کانادا و ایالات متحده آمریکا واقع شده است. دریاچه ساپریور به دلیل سواحل خیره کننده، جزایر متعدد و پارک های ملی زیبا خود شناخته شده است. در فصل پاییز، دریاچه ساپریور به مکانی جادویی تبدیل می شود که در آن می توانید انواع رنگ های پاییزی را در پس زمینه مناظر خیره کننده دریاچه مشاهده کنید. برخی از بهترین مکان ها برای دیدن برگ های پاییزی در دریاچه ساپریور عبارتند از: پارک ملی Pukaskwa، پارک ملی Sleeping Giant Provincial Park و جزیره Michipicoten Island.

پارک ملی Yoho: این پارک ملی زیبا در استان بریتیش کلمبیا کانادا واقع شده است. پارک ملی Yoho به دلیل کوه های پوشیده از برف، دریاچه های فیروزه ای و آبشارهای باشکوه خود شناخته شده است. در فصل پاییز، پارک ملی Yoho به مکانی جادویی تبدیل می شود که در آن می توانید انواع رنگ های پاییزی را از زرد و نارنجی گرفته تا قرمز و بنفش مشاهده کنید. برخی از بهترین مکان ها برای دیدن برگ های پاییزی در پارک ملی Yoho عبارتند از: دریاچه Emerald، آبشار Takakkaw و مسیر پیاده روی Emerald Lake Trail.

پارک ملی Banff Upper Hot Springs: این چشمه آب گرم طبیعی زیبا در پارک ملی بنف واقع شده است. چشمه آب گرم Banff Upper Hot Springs به دلیل آب های غنی از مواد معدنی خود شناخته شده است و در فصل پاییز، زمانی که برگ درختان به رنگ های نارنجی، قرمز و زرد در آمده اند، منظره ای خیره کننده را خلق می کند.

مسیر Cabot Trail: این مسیر دیدنی در جزیره کیپ برتون، استان نوا اسکوشیا کانادا واقع شده است. مسیر Cabot Trail به دلیل مناظر خیره کننده خود از جمله سواحل، روستاهای ماهیگیری و کوه های رنگارنگ شناخته شده است. در فصل پاییز، مسیر Cabot Trail به مکانی جادویی تبدیل می شود که در آن می توانید انواع رنگ های پاییزی را در پس زمینه مناظر خیره کننده جزیره مشاهده کنید.

جاده Sea to Sky: این جاده زیبا در استان بریتیش کلمبیا کانادا واقع شده است و به دلیل مناظر خیره کننده خود از جمله کوه های پوشیده از برف، دریاچه های فیروزه ای و جنگل های رنگارنگ شناخته شده است. در فصل پاییز، جاده Sea to Sky به مکانی جادویی تبدیل می شود که در آن می توانید انواع رنگ های پاییزی را در پس زمینه مناظر خیره کننده جاده مشاهده کنید.

جنگل های Algoma: این جنگل های زیبا در استان انتاریو کانادا واقع شده اند. جنگل های Algoma به دلیل درختان صنوبر، کاج و توس خود شناخته شده اند. در فصل پاییز، جنگل های Algoma به مکانی جادویی تبدیل می شوند که در آن می توانید انواع رنگ های پاییزی را از زرد و نارنجی گرفته تا قرمز و بنفش مشاهده کنید. برخی از بهترین مکان ها برای دیدن برگ های پاییزی در جنگل های Algoma عبارتند از: پارک ملی Pukaskwa، پارک ملی Sleeping Giant و مسیر پیاده روی Agawa Rock.

کوه های Laurentian: این کوهستان های زیبا در استان کبک کانادا واقع شده اند. کوه های Laurentian به دلیل دریاچه ها، رودخانه ها، کوه ها و جنگل های خود شناخته شده اند. در فصل پاییز، کوه های Laurentian به مکانی جادویی تبدیل می شوند که در آن می توانید انواع رنگ های پاییزی را از زرد و نارنجی گرفته تا قرمز و بنفش مشاهده کنید. برخی از بهترین مکان ها برای دیدن برگ های پاییزی در کوه های Laurentian عبارتند از: پارک ملی Mont-Tremblant، پارک ملی La Mauricie و روستای Mont-Saint-Sauveur.

شهر تورنتو: این شهر بزرگترین شهر کانادا و پایتخت استان انتاریو است. تورنتو به دلیل آسمان خراش های متعدد، خیابان های پر جنب و جوش و فرهنگ متنوع خود شناخته شده است. در فصل پاییز، تورنتو به مکانی جادویی تبدیل می شود که در آن می توانید انواع رنگ های پاییزی را در پارک ها، باغ ها و خیابان های شهر مشاهده کنید. برخی از بهترین مکان ها برای دیدن برگ های پاییزی در تورنتو عبارتند از: پارک High Park، باغ های Scarborough Bluffs و خیابان Queen Street West.

نتیجه گیری:

کانادا کشوری پهناور با طبیعتی خیره کننده است که در هر فصلی از سال زیبایی های خاص خود را دارد. اما پاییز در کانادا فصلی به خصوص جادویی است، زمانی که برگ درختان به رنگ های نارنجی، قرمز و زرد در آمده و منظره ای نفس گیر را خلق می کنند.

در این مقاله برخی از زیباترین نقاط کانادا برای دیدن برگ های پاییزی را به شما معرفی کردیم. اما اینها تنها بخشی از زیبایی های پاییزی کانادا هستند. اگر به دنبال مکانی برای لذت بردن از زیبایی های پاییزی هستید، کانادا را فراموش نکنید.

انتشار: 30 مهر 1402 بروزرسانی: 30 مهر 1402 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 699

به "زیباترین نقاط کانادا در پاییز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین نقاط کانادا در پاییز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید