ژاوی: بار تیم روی دوش جوان های تیم افتاده و قبول این برایم سخت است

به گزارش مجله تور یک روزه، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد بازیکنان باتجربه تر تیمش در شب تساوی خارج از خانه در هفته هفدهم لالیگا ابراز نارضایتی کرد.

ژاوی: بار تیم روی دوش جوان های تیم افتاده و قبول این برایم سخت است

به گزارش خبرنگاران، ژاوی هرناندس سرمربی تیم فوتبال بارسلونا روز گذشته (یکشنبه) پس از تساوی 2-2 مردانش در خانه اوساسونا در دیداری که تیم کاتالان دو بار از میزبانش پیش افتاده بود، گفت: عبده، گاوی و نیکو در این بازی خارق العاده بودند. در این اوضاع بحرانی آنها دارند بار تیم را به دوش می کشند و قبول این موضوع برای من سخت است. این بازیکنان جوان تیم هستند که تفاوت ها را رقم می زنند و این هم مثبت باشد هم منفی چون آنها همواره قادر نیستند که عالی کار نمایند چون جوان و کم تجربه هستند. بار تیم نباید روی دوش آنها باشد. سایر بازیکنان باید کار نمایند. همه ما باید از دیگری توقع همکاری و کوشش داشته باشیم.

سرمربی سابق السد درباره نتیجه بازی هم گفت: یک امتیاز برای ما کافی نبود. به همین علت کام مان تلخ شد. وقتی نتیجه 2 بر یک شد، خوب می جنگیدیم اما باید حفظ توپ را هم به خوبی انجام می دادیم که نشد. حالا هم باید خونسردی مان را حفظ کنیم گل تساوی که دریافت کردیم روی یک ضربه آغاز مجدد بود که حریف در انجامش استاد است. برای ما دفاع کردن در محوطه جریمه هم سخت است و نباید کار به آنجا بکشد. در تیم ما خیلی چیزها است که باید ارتقا پیدا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1902

به "ژاوی: بار تیم روی دوش جوان های تیم افتاده و قبول این برایم سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: بار تیم روی دوش جوان های تیم افتاده و قبول این برایم سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید