چگونه ویدئو های یوتیوب را دانلود کنیم؟

به گزارش مجله تور یک روزه، این روز ها یوتیوب جایگاه خود را به عنوان مرکز اصلی تماشای موزیک ویدئوها، تریلر های فیلم، نمایش های تفریح، آنالیز ابزارها، آموزش و بسیاری موارد دیگر مستحکم نموده است. یوتیوب اکنون مکانی است که هر سازنده ای می تواند محتوای خود را در آن بارگذاری و کسب عایدی کند.

چگونه ویدئو های یوتیوب را دانلود کنیم؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از rahnamato، بعضی سازندگان این روز ها به لطف یوتیوب عایدی بالایی کسب می نمایند. یوتیوب به کاربران این امکان را می دهد تا ویدئو ها را ذخیره و مجدد دیدن نمایند. این به معنای دانلود ویدئو نیست؛ بلکه فقط لینکی از آن را در یوتیوب شما ذخیره می نماید. ممکن است تمایل داشته باشید ویدئو ها را برای همواره در دستگاه خود ذخیره کنید.

در این مطلب نحوه دانلود ویدئو های یوتیوب را به شما آموزش می دهیم.

نخست توجه داشته باشید که دانلود ویدئو بدون اجازه سازنده آن مجاز نیست و برای دانلود آن بهتر است که از قسمت نظرات از سازنده اجازه بگیرید. ثانیاً به زحمت خالق ویدئو احترام بگذارید و در صورتی که اجازه دانلود محتوایشان را به شما دادند، از آن برای مقاصد تجاری استفاده نکنید. این ویدئو حاصل زمان، کوشش و خلاقیت دیگران است که باید به آن احترام بگذاریم.

استفاده از نرم افزار 4K Video Downloader

نرم افزار 4K Video Downloader برای رایانه ویندوزی یا مک بوک اپل به شما این امکان را می دهد تا ویدئو های یوتیوب را دانلود کنید. حتی نسخه رایگان این نرم افزار نیز این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد.

در هنگام استفاده از نسخه رایگان، تبلیغاتی را مشاهده خواهید کرد و حداکثر 5 ویدئوی یوتیوب را در روز می توانید دانلود کنید. برای دانلود ویدئوی یوتیوب با استفاده از این نرم افزار مراحل زیر را دنبال کنید:

4K Video Downloader را دانلود، نصب و اجرا کنید.

اکنون کانال یوتیوب مورد نظر را به وسیله مرورگر خود باز نموده و روی Playlists کلیک کنید، روی ویدئوی در حال پخش راست کلیک نموده و Copy Video URL را انتخاب کنید.

پس از آن، به نرم افزار مراجعه نموده و لینک کپی شده را در قسمت Paste Link جایگزین کنید. سپس روی Download کلیک نموده تا فرآیند دانلود شروع گردد.

می توانید از این اپلیکیشن برای دانلود ویدئو از پلتفرم هایی مانند daily motion، Vimeo، فیسبوک و بسیاری دیگر بهره ببرید.

استفاده از وب سایت

اگر به دلایلی نمی خواهید اپلیکیشن نصب کنید، می توانید با استفاده از وی سایت Youtubeplaylist.cc ویدئو های یوتیوب را دانلود کنید:

ابتدا به وب سایت cc مراجعه نموده و یک حساب کاربری تازه ایجاد کنید.

کانال یوتیوب مورد نظر را به وسیله مرورگر خود باز نموده و روی Playlists کلیک کنید، روی ویدئوی در حال پخش خود راست کلیک نموده و Copy Video URL را انتخاب کنید.

سپس لینک ویدئوی مورد نظر را در قسمت Enter URL وارد نموده و اینتر را فشار دهید.

پس از چند لحظه، این وب سایت تمام فایل های قابل بارگیری به شما نمایش داده خواهد شد.

این وب سایت علاوه بر بارگیری ویدئو ها به صورت انبوه، قادر است بخش هایی از یک ویدئو را نیز دانلود کند. بعلاوه از دانلود فرمت های ویدئویی مختلف نیز پشتیبانی می نماید. می توانید از این وب سایت برای دانلود ویدئو از پلتفرم هایی مانند daily motion، Vimeo، فیسبوک و بسیاری دیگر بهره ببرید.

منبع: فرارو
انتشار: 11 مهر 1401 بروزرسانی: 11 مهر 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2108

به "چگونه ویدئو های یوتیوب را دانلود کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه ویدئو های یوتیوب را دانلود کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید