واکنش طعنه آمیز زلاتان به ابراز نارضایتی رونالدو از نتیجه تست کرونایش

به گزارش مجله تور یک روزه، ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان به پیغام اخیر ستاره پرتغالی یوونتوس در واکنش به مثبت شدن تست کرونای اخیرش واکنشی طعنه آمیز نشان داد.

واکنش طعنه آمیز زلاتان به ابراز نارضایتی رونالدو از نتیجه تست کرونایش

به گزارش خبرنگاران، پست اخیر کریستیانو رونالدو برای ابراز نارضایتی از مثبت شدن تست کرونایش و اعلام سلامت بودن وی واکنش زلاتان ابراهیموویچ را به همراه داشت.

رونالدو در صفحه شخصی اش با انتشار تصویری از خود بیان کرد که حال وی کاملاً خوب است و نوشت: تست PCR (کرونا) مزخرف است. او به سبب مثبت شدن تست کرونایش بازی چهارشنبه یوونتوس مقابل بارسلونا را از دست داد، دیداری که یووه آن را در خانه 2 بر صفر باخت.

زلاتان با انتشار یک پست در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: ویروس (کرونا) مرا به چالش کشید و من برنده شدم. شما اما زلاتان نیستید پس این ویروس را به چالش نکشید. از مغزتان بهره ببرید. به مقررات احترام بگذارید، فاصله را حفظ کنید و ماسک بزنید همواره. ما برنده خواهیم شد!

ابراهیموویچ هفته گذشته پس از انتها دوره دو هفته ای قرنطینه اش به خاطر ابتلا به کرونا، به میادین برگشت و فرایند درخشش خود را از سر گرفت. او در تساوی 3-3 هفته جاری میلان مقابل رم در سری A دو گل نخست تیمش را زد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1238

به "واکنش طعنه آمیز زلاتان به ابراز نارضایتی رونالدو از نتیجه تست کرونایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش طعنه آمیز زلاتان به ابراز نارضایتی رونالدو از نتیجه تست کرونایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید