واکنش احدی به انتقادها از لیست بوکسورهای دعوتی

به گزارش مجله تور یک روزه، سرمربی تیم ملی بوکس ایران نسبت به برخی انتقادها از لیست بوکسورهای دعوت شده به اردوی تیم ملی واکنش نشان داد و گفت: همه نفرات دعوت شده به اردو طبق لیست کمیته فنی مسابقات بوده و با دعوت محرابی و دلاوری مخالفت شد.

واکنش احدی به انتقادها از لیست بوکسورهای دعوتی

اکبر احدی در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص نقدهای که از لیست بوکسورهای دعوت شده به اردوی تیم ملی می گردد، شرح داد: من تنها دو سه نفر را با نظر خود به اردوی تیم ملی دعوت نموده ام که تا کنون هم با دعوت آن ها مخالفت شده، قرار است طبق همان لیستی که به وسیله کمیته فنی مسابقات به ما اعلام شده بوکسورها به اردو بیایند. بنده سجاد محرابی را به دلیل پیشینه موفقش در تیم ملی و علاقه اش برای حضور در اردوهای تیم ملی و جاسم دلاوری را به دلیل رها شدنش از بند مصدومیت به اردو دعوت نموده بودم که با دعوت آن ها مخالفت شد و قرار است همان لیست کمیته فنی به اردو دعوت شوند.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در مورد احسان روزبهانی و سالار غلامی هم این مخالفت وجود دارد؟ شرح داد: خیر، در مورد این دو بوکسور خوب تیم ملی چنین مسئله ای وجود ندارد چون غیبت آن ها کاملا موجه بود و می توانیم از آن ها در اردوی تیم ملی استفاده کنیم. سعی می کنیم در صورت ممکن مشکل محرابی و دلاوری را نیز رفع کنیم.

سرمربی تیم ملی بوکس همچنین در پاسخ به این سوال که این 42 بوکسور دعوت شده تا چه زمانی در اردوهای تیم ملی حضور دارند؟ شرح داد: ما پس از تشکیل اردوها انتخابی هایی را برگزار می کنیم تا از بین این نفرات بهترین ها در اردوی تیم ملی باقی بمانند. زمان این انتخابی درون اردوی هم فکر می کنم یک هفته بعد از آغاز تمرینات باشد.

او در پاسخ به این سوال، هدف فدراسیون بوکس از تصمیمش برای تشکیل دو تیم بزرگسالان چیست و آیا کادرفنی با این تصمیم موافق است؟ اظهار کرد: هدف از تشکیل دو تیم ملی نظارت بیشتر، دقیق تر و بهبود روند کار در تمرینات تیم ملی است. قرار است هر دو تیم با یک کادرفنی کار نمایند که به نظر من در این صورت می توان نتیجه بهتری گرفت.

به نظر برخی کارشناسان با تشکیل دو تیم، ملی پوشان به دو جبهه تقسیم می شوند و احتمال دو دستگی وجود دارد، احدی در این مورد توضیح داد: خیر، این انتقاد را قبول ندارم. این مسئله در گذشته وجود داشت که دلیل آن کار کردن دو تیم ملی با دو کادرفنی مجزا بود، اما در فرآیندی که الآن تصمیم گیری شده هر دو تیم با یک کادرفنی و تنها در دو تایم مجزا تمرین می نمایند. به نظر من این تصمیم عاقلانه است و کادرفنی در این شرایط نظارت بهتری بر روی عملکرد بوکسورها دارند.

سرمربی تیم ملی بزرگسالان بوکس در پاسخ به این سوال، برای اعزام ملی پوشان به مسابقات پیش رو از رقابت های انتخابی استفاده می گردد؟ شرح داد: برای نخستین رویدادی که تیم ملی در آن حاضر می شود نفرات اول رقابت های قهرمانی کشور اعزام می شوند که حقشان است. نخستین تورنمنت ما هم مسابقات مجارستان است که اواسط بهمن ماه برگزار می گردد و طبق گفته ام نفرات اول قهرمانی کشور سال جاری را اعزام می کنیم. ولی برای رویدادهای بعدی مطمئنا از انتخابی استفاده می کنیم تا بهترین ها برای افتخار آفرینی عازم مسابقات شوند.

اکبر احدی در سرانجام، در خصوص نقدها فروتن گل آرا ملی پوش اسبق تیم ملی از زمان اعزام نشدنش به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا تا به امروز، گفت: من به هیچ عنوان مشکل شخصی با هیچ یک از بازیکنان تیم ملی ندارم چون آن ها امانت و سرمایه های ایران هستند. در خصوص بازی های آسیایی باید بگویم برای اعلام لیست نهایی، بنده به همراه حسین ثوری(رئیس فدراسیون بوکس)، امین قاسمی پور و علی مظاهری پنج اسم را به کمیته ملی المپیک گفتیم که شامل؛ اشکان رضایی، فروتن گل آرا، امید احمدی صفا، سجاد کاظم زاده و شاهین موسوی بود اما، طبق تصمیم کمیته ملی المپیک تنها باید سه ملی پوش را اعزام می کردیم که به بنده گفتند اولویت هایم را اعلام کنم و من هم نظر خود را ارائه کردم. در غیر این صورت من با فروتن هیچ مشکل شخصی ندارم. همچنین در مورد این لیست تیم ملی هم باید اشاره کنم که فروتن گل آرا قبلا با یک تصمیم شخصی گفت که دیگر نمی خواهد در رقابت های ملی شرکت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 117

به "واکنش احدی به انتقادها از لیست بوکسورهای دعوتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش احدی به انتقادها از لیست بوکسورهای دعوتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید