هوشنگ نصیرزاده: علوان زاده باید رفتارش را اصلاح کند، ماشین سازی مثل رئال مادرید باشگاهی ریشه دار است

به گزارش مجله تور یک روزه، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز تأکید کرد که احسان علوان زاده، بازیکن جدید این تیم باید رفتارش را اصلاح کند.

هوشنگ نصیرزاده: علوان زاده باید رفتارش را اصلاح کند، ماشین سازی مثل رئال مادرید باشگاهی ریشه دار است

هوشنگ نصیرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص اینکه باشگاه ماشین سازی احسان علوان زاده را از تیم کنار گذاشته است، گفت: وقتی بازیکنی به یک تیم جدید می آید دیگر نباید به تیم قبلی اش تعلق خاطر داشته باشد یا با پیراهن تیم قبلی خود عکس بگیرد. مشکل به همین جا ختم نمی گردد و در خصوص بعضی بازیکنان که از تیم های تهرانی جدا شدند، شایعات و شائبه هایی ایجاد می گردد که مشکل ساز است. بازیکنان باید بعد از تغییر تیم هم رفتاری حرفه ای داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در ادامه اضافه نمود: در تبریز پرهوادارترین مسابقات برگزار می گردد که در یک سمت نام تراکتورسازی مطرح است و در سمت دیگر نام ماشین سازی که 50 سال قدمت دارد. ماشین سازی مثل رئال مادرید یک باشگاه ریشه دار و قدیمی است و بازیکنان هم باید به پوشیدن پیراهن این تیم افتخار نمایند. این درست نیست که فقط جسم بازیکن در تیم جدید باشد، ولی روح و تمرکزش در تیم قدیمی خود. حتی اگر علوان زاده به ماشین سازی هم برنگردد، وی یاد خواهد گرفت که چگونه مثل یک فوتبالیست حرفه ای رفتار کند.

وی همچنین توضیح داد: در خصوص رفتارهای بازیکنان و مسائل دیگر، ما به هیچ عنوان نمی توانیم خواسته طرفداران را نادیده بگیریم، چون به حمایت آنها احتیاج داریم. تا 10 سال پیش می گفتند هوش یعنی سرعت درک مفاهیم، ولی الان سازمان بهداشت جهانی می گوید که هوش یعنی توانایی جذب شدن در محیط. وقتی بازیکنی اینجا می آید بلافاصله باید خودش را با شرایط بازی در آذربایجان وفق دهد.

نصیرزاده در پاسخ به این پرسش که آیا علوان زاده به تیم ماشین سازی بازخواهد گشت یا خیر، گفت: این بازیکن باید رفتارش را اصلاح کند و برخوردی حرفه ای داشته باشد. ما با پدر محترم علوان زاده هم صحبت کردیم و مشکل خاصی هم نداریم، ولی علوان زاده باید رفتارش را اصلاح کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 138

به "هوشنگ نصیرزاده: علوان زاده باید رفتارش را اصلاح کند، ماشین سازی مثل رئال مادرید باشگاهی ریشه دار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوشنگ نصیرزاده: علوان زاده باید رفتارش را اصلاح کند، ماشین سازی مثل رئال مادرید باشگاهی ریشه دار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید