نمی توان جریان برق را متوقف کرد و باید با آن همراه شویم

به گزارش مجله تور یک روزه، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت:برق به عنوان یکی از پاک ترین منابع، در اختیار ما است که باید آن را به سمت بهره وری راهنمایی کنیم.

نمی توان جریان برق را متوقف کرد و باید با آن همراه شویم

حمید علاقمندان امروز در آئین افتتاح دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق، اتوماسیون صنعتی، گفت: جریان برق جریان زندگی است، اگر جریان برق نباشد قلب تپنده زندگی ما در دنیای امروز، از کار می افتد، تداوم وجود صنعت، کشاورزی، منازل و ادارات با جریان برق گره خورده است. نمی توان جریان برق را متوقف کرد و باید با آن همراه شویم.

او افزود: برق به عنوان یکی از پاک ترین منابع، در اختیار ما است که باید آن را به سمت بهره وری راهنمایی کنیم. باید بتوانیم با حداکثر بهره وری و حداقل تلفات برق را مصرف نموده و درست مصرف کردن را یاد بگیریم. مصرف برق باید به سمت صنایع و کشاورزی مولد سوق داده گردد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: استان اصفهان حدود 10 درصد از فراوری برق کشور و مصرف آن را در اختیار دارد. صنایع می توانند بیشترین نقش را برای تبدیل اصفهان به استانی سرآمد در بهره وری و فراوری تجهیزات و همزمان مصرف برق، ایفا نمایند.

علاقمندان افزود: بسیاری از صنعتگران اصفهانی محصولات خود را به سایر استان ها صادر نموده و یا در سایر استان ها سرمایه گذاری می نمایند به نحوی که دیگران میزبان صنعتگران اصفهانی شده اند. باید با پذیرفتن و برطرف دغدغه های صنعتگران جایگاه صنعت برق را در استان ارتقا دهیم.

او توضیح داد: شرکت شهرک های صنعتی استان نیز آمادگی پذیرش صنایع مختلف به ویژه فعالان صنعت برق را داشته و امید است بتوانیم زیرساخت لازم برای حضور آن ها را نیز فراهم کنیم.

در ادامه احمدرضا طحانیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان نیز در این آئین، گفت: بیش از 120 شرکت از هشت استان کشور 10 نمایندگی و برند معتبر جهانی در این نمایشگاه حضور دارند. امید است این نمایشگاه در نشان دادن توانمندی ها و رونق بخشی به فعالیت فعالان این صنعت بوده تا بتوانیم کیفیت فراوریات داخلی در حوزه صنعت برق کشور را به جهانیان نشان دهیم.

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آبان 1401 بروزرسانی: 4 آبان 1401 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 2119

به "نمی توان جریان برق را متوقف کرد و باید با آن همراه شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی توان جریان برق را متوقف کرد و باید با آن همراه شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید